• 17.01.24, 15:04

Telia turundusjuht: nutikas turundaja tekitab oma sihtrühmaga dialoogi

Tänaseks kolm kuud Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriks sõnas, et täna on turunduses tähelepanu võitmise, rambivalgusesse saamise ja meelde jäämise asemel olulisem oma sihtrühm dialoogi kaasata.
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks on ka Aasta Turundustegu 2023 žüriiliige.
  • Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks on ka Aasta Turundustegu 2023 žüriiliige.
Eelmise aasta suuremate turundustrendidest tõi Luulea Kuriks välja integreeritud turunduskommunikatsiooni, millest enam mööda vaadata ei saa. "Pelgalt ühe instrumendiga enam sõnumit kohale ei vii ja peab ikkagi kogu 360 ringi täis tegema," rõhutas ta ja märkis, et väga oluliseks on saanud dialoogi tekitamine. "Kui varem oli klassikalises turunduses peamine tähelepanu võitmine, rambivalgusesse saamine ja meelde jäämine, siis nüüd on minu arvates kõige olulisem saavutada dialoog oma sihtrühmaga ja seda üritavad praegu teha kõik nutikamad turundus- ja kommunikatsiooniinimesed," selgitas Kuriks ja tõi põnevamatest näidetest välja "Barbie" filmi, mis näitas väga hästi, kuidas erinevaid turunduse ja kommunikatsiooni atribuute on võimalik kasutada nii, et sihtrühm ise osaleb filmi kommunikatsioonis ja aitab viraalsusele kaasa.

Seotud lood

Uudised
  • 08.01.24, 09:44
Aasta Turundustegu 2023 konkurss on lõpusirgel!
Uus pikendatud tähtaeg on 4. märts
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Uudised
  • 08.01.24, 09:47
Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2023 žüriiga
Vaata, kes kuuluavd Aasta Turundustegu 2023 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 1. märts 2024.
Uudised
  • 02.10.23, 09:36
Telia sai uue turundus- ja kommunikatsioonijuhi
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust juhib alates oktoobrist Luulea Kuriks (end. Lääne), kes on varem töötanud nii AS-i Tallink Grupp kommunikatsioonijuhi kui Coca-Cola HBC Baltikumi avalike- ja valitsussuhete juhina.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele