Eelmise aasta suuremate turundustrendidest tõi Luulea Kuriks välja integreeritud turunduskommunikatsiooni, millest enam mööda vaadata ei saa. "Pelgalt ühe instrumendiga enam sõnumit kohale ei vii ja peab ikkagi kogu 360 ringi täis tegema," rõhutas ta ja märkis, et väga oluliseks on saanud dialoogi tekitamine. "Kui varem oli klassikalises turunduses peamine tähelepanu võitmine, rambivalgusesse saamine ja meelde jäämine, siis nüüd on minu arvates kõige olulisem saavutada dialoog oma sihtrühmaga ja seda üritavad praegu teha kõik nutikamad turundus- ja kommunikatsiooniinimesed," selgitas Kuriks ja tõi põnevamatest näidetest välja "Barbie" filmi, mis näitas väga hästi, kuidas erinevaid turunduse ja kommunikatsiooni atribuute on võimalik kasutada nii, et sihtrühm ise osaleb filmi kommunikatsioonis ja aitab viraalsusele kaasa.