Autorid: Laura Reiter, Hando Sinisalu • 17. jaanuar 2024

Telia turundusjuht: nutikas turundaja tekitab oma sihtrühmaga dialoogi

Tänaseks kolm kuud Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriks sõnas, et täna on turunduses tähelepanu võitmise, rambivalgusesse saamise ja meelde jäämise asemel olulisem oma sihtrühm dialoogi kaasata.
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks on ka Aasta Turundustegu 2023 žüriiliige.

Eelmise aasta suuremate turundustrendidest tõi Luulea Kuriks välja integreeritud turunduskommunikatsiooni, millest enam mööda vaadata ei saa. "Pelgalt ühe instrumendiga enam sõnumit kohale ei vii ja peab ikkagi kogu 360 ringi täis tegema," rõhutas ta ja märkis, et väga oluliseks on saanud dialoogi tekitamine. "Kui varem oli klassikalises turunduses peamine tähelepanu võitmine, rambivalgusesse saamine ja meelde jäämine, siis nüüd on minu arvates kõige olulisem saavutada dialoog oma sihtrühmaga ja seda üritavad praegu teha kõik nutikamad turundus- ja kommunikatsiooniinimesed," selgitas Kuriks ja tõi põnevamatest näidetest välja "Barbie" filmi, mis näitas väga hästi, kuidas erinevaid turunduse ja kommunikatsiooni atribuute on võimalik kasutada nii, et sihtrühm ise osaleb filmi kommunikatsioonis ja aitab viraalsusele kaasa.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700