• 23.02.24, 12:53

JCDecaux toob Eesti turule välimeedia auditooriumiuuringu Outdoor Impact 2

JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp sõnas, et Outdoor Impact 2 andmebaas aitab reklaamijatel kampaaniaid veelgi efektiivsemalt planeerida ja välimeedia tugevusi oma ärieduks muuta.
JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp
  • JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp
  • Foto: Andres Teiss
JCDecaux Eesti sõlmis uuringufirmaga Ipsos OOH lepingu välireklaami auditooriumiuuringu läbiviimiseks. Ipsos OOH (varasemalt MGE Data) on rahvusvahelisse turundusanalüütika ja konsultatsiooniettevõtte Ipsos gruppi kuuluv juhtiv välireklaami auditooriumi mõõtmise ekspert maailmas, kes on välireklaami auditooriumi uuringuid edukalt teostanud 17 riigis, sealhulgas Rootsis, Norras, Prantsusmaal, Austraalias ja Suurbritannias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele