Autor: Ekke-Kristian Erilaid • 13. detsember 2023

Moekad roheloosungid ei sobi alati kaubamärgiks

Roheline on moes ja ettevõtjad soovivad vähemasti näida keskkonnasõbralikumad. Muidugi kajastub see ka kaubamärkides. Värske kohtupraktika on ettevõtjaile aga hoiatuseks, et liialt lihtsakoeline roheväljend alati kaubamärgina ei toimi.
Foto: Unsplash

Euroopa Intellektuaalomandi Ameti (EUIPO) andmebaasis on üle 12 000 registreeritud kaubamärgi, mis sisaldavad sõna „eco“ ja üle 6000 märgi, milles sõna „green“. Popid on ka keskkonnasäästliku sisuga reklaamlaused. Nende väljamõtlemisel ja kaitsmisel kaubamärgina peab ettevõtja aga olema nutikas. Liiga lihtsakoelise sisuga reklaamlauseid keeldub amet kaubamärgina registreerimast.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700