• 10.05.23, 10:43

VFX digiturunduses: ulmekaadrid Tallinnast koguvad sotsiaalmeedias miljonite tähelepanu

Digikunstnik IndieVFX on koostöös TonyBetiga loonud ulmekaadrid Tallinnast, mis läksid viraalseks hetkega ning kogusid rekordilise miljon vaatamist juba esimese päevaga.
VFX digiturunduses: ulmekaadrid Tallinnast koguvad sotsiaalmeedias miljonite tähelepanu
TonyBet turundusjuhi Alice Laasi sõnul jagab TonyBet brändina Indie futuristlikku maailmavaadet ja nii see influencer marketing valdkonda kuuluv koostöö sündis. „Nii nagu Indie toob meieni tuleviku või geograafiliselt kauged paigad ilma lennupiletit broneerimata, on spordisündmused meile lähedal koos mängude ja meluga, isegi siis, kui see toimub geograafiliselt kaugel. Online meelelahutus, mille osaks ka spordiennustus, on 24/7 saadaval meie nutiseadmes.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele