• 03.05.23, 11:08

Aasta Turundustegu 2022 võitja case study: kuidas TikTok aitas Nopril konkurentide seas silma paista ja mäekõrguselt eesmärke ületada

Nopri Talumeierei võitis Aasta Turundustegu 2022 grand prix’. Nopri noorperemehe Karl Niilo sõnul purustasid orgaanilised TikToki reklaamid ülekaalukalt kõik seatud eesmärgid, millele aitas kaasa nii kvaliteetne ja humoorikas sisu kui ka tõik, et seda platvormi kasutasid nad konkurentide seas esimesena.
Aasta Turundustegu 2022 võitja case study: kuidas TikTok aitas Nopril konkurentide seas silma paista ja mäekõrguselt eesmärke ületada
Nopri Talumeierei on pereettevõte Võrumaal, mille eesmärk on toota ehtsaid, vähetöödeldud, traditsioonilisi talupiimatooteid. Piimatooted valmivad otse piimafarmi kõrval asuvas talumeiereis. Sortimendis on üle 100 erineva toote. Talukohupiim ja -või, sõir, koorekaramell, jogurt ning juust valmivad traditsioonilise talus kasutatud tehnoloogia alusel ja talumaiuste karbid täituvad perenaise helde kulbiga.

Seotud lood

Uudised
  • 29.03.23, 17:26
Selgus Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix
Lisatud võitjate kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2022 auhinnad.
Uudised
  • 12.07.22, 09:01
Näita konkurendile kandu: Eesti TikTokis püüab tähelepanu Lõuna-Eesti piimatootja
Eesti ettevõtjad kasutavad turundajate sõnul TikToki kui turunduskanalit veel vähe, kuid üks, kes on otsustanud kiirelt populaarsust koguva sotsiaalmeediaplatvormi potentsiaali ära kasutada, on Nopri Talumeierei, kirjutab Äripäev.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele