Autor: Laura Reiter • 3. mai 2023

Aasta Turundustegu 2022 võitja case study: kuidas TikTok aitas Nopril konkurentide seas silma paista ja mäekõrguselt eesmärke ületada

Nopri Talumeierei võitis Aasta Turundustegu 2022 grand prix’. Nopri noorperemehe Karl Niilo sõnul purustasid orgaanilised TikToki reklaamid ülekaalukalt kõik seatud eesmärgid, millele aitas kaasa nii kvaliteetne ja humoorikas sisu kui ka tõik, et seda platvormi kasutasid nad konkurentide seas esimesena.

Nopri Talumeierei on pereettevõte Võrumaal, mille eesmärk on toota ehtsaid, vähetöödeldud, traditsioonilisi talupiimatooteid. Piimatooted valmivad otse piimafarmi kõrval asuvas talumeiereis. Sortimendis on üle 100 erineva toote. Talukohupiim ja -või, sõir, koorekaramell, jogurt ning juust valmivad traditsioonilise talus kasutatud tehnoloogia alusel ja talumaiuste karbid täituvad perenaise helde kulbiga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700