Autor: Laura Reiter • 3. mai 2023
Aasta Turundustegu 2022 võitja case study: kuidas TikTok aitas Nopril konkurentide seas silma paista ja mäekõrguselt eesmärke ületada
Nopri Talumeierei võitis Aasta Turundustegu 2022 grand prix’. Nopri noorperemehe Karl Niilo sõnul purustasid orgaanilised TikToki reklaamid ülekaalukalt kõik seatud eesmärgid, millele aitas kaasa nii kvaliteetne ja humoorikas sisu kui ka tõik, et seda platvormi kasutasid nad konkurentide seas esimesena.
Nopri Talumeierei on pereettevõte Võrumaal, mille eesmärk on toota ehtsaid, vähetöödeldud, traditsioonilisi talupiimatooteid. Piimatooted valmivad otse piimafarmi kõrval asuvas talumeiereis. Sortimendis on üle 100 erineva toote. Talukohupiim ja -või, sõir, koorekaramell, jogurt ning juust valmivad traditsioonilise talus kasutatud tehnoloogia alusel ja talumaiuste karbid täituvad perenaise helde kulbiga.