• 25.11.22, 12:07

Vaata, millised BalticBesti võidutööd jõudsid Epica Awardsi shortlisti

Üks maailma hinnatuimaid loovkonkursse Epica Awards avalikustas äsja 2022. aasta konkursi shortlisti. Turundus- ja kommunikatsioonialaste väljaannete toimetajatest ja vanemreporteritest koosnev žürii selekteeris tööd 3000st konkursile saadetud töö hulgast, millest ainsana Eestist jõudis finaali Tabasco töö.
Agentuuri Tabasco ja Eesti Hemofiiliaühingu kampaania "Märka hemofiiliahaiget" jõudis Epica Awards 2022 shortlisti kahes kategoorias.
  • Agentuuri Tabasco ja Eesti Hemofiiliaühingu kampaania "Märka hemofiiliahaiget" jõudis Epica Awards 2022 shortlisti kahes kategoorias.
Epica Awardsi shortlisti jõudsid allolevad tänavusel BalticBestil kulla noppinud tööd:

Seotud lood

Uudised
  • 25.08.22, 14:28
BalticBest 2022 konkursil noppis kõige rohkem auhindu Not Perfect Vilnius
Eile auhindas rahvusvaheline žürii reklaamikonkursil BalticBest 2022 parimaid. Ülekaalukalt läks seekord enim auhindu Leetu. Eestisse tõi ainsana kullad agentuur Tabasco.
Uudised
  • 24.08.22, 14:05
BalticBest 2022 reklaamikonkursi võitjad on selgunud
Vaata salvestust järele
Globaalse väikeriikide reklaamikonkursi BalticBest 2022 tööd said täna rahvusvahelise žürii poolt otse-eetris hinnatud ning parimad tiitlitega pärjatud. Vaata, kes on tänavuse konkursi võitjad.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele