Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 11. november 2022
Ainult tellijatele

Kaupluste ajakirjad ja kataloogid: kas suur väärtus või hoopis raiskamine?

Kaubamaja turundusdirektor ning Rahva Raamatu ja Hortese turundusjuhid räägivad, mis on nende kaupluste ajakirjade või kliendilehtede eesmärk, mis väärtust need klientidele pakuvad ning mida nad plaanivad keskkonda silmas pidades trükimaterjalide osas ette võtta.
Hooaja kataloogi tegemise telgitagused.

Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on nende ajakirja Hooaeg peamine eesmärk kliente inspireerida - tekitada emotsioone, näidata trende ja stiile, tutvustada uusi kaubamärke ning harida uute materjalide ja tehnoloogiate osas, mis aitaks jätkusuutlikumalt tarbida. „Läbi ajakirja saame püsikliente informeerida ka meie pakutavate eeliste osas ja laiemalt jagada Kaubamaja koostööprojekte, mis võiksid ka meie kliendile sobida (nt kultuuri- ja kunstisündmuseid),“ selgitas ta ja lisas, et Kaubamajale annab ajakirja formaat võimaluse loominguliselt tutvustada tooteid ja olla klientidele lähemal, et inspireerida neid füüsilisse kauplusesse tulema või külastama neid virtuaalselt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700