Autor: Laura Reiter • 11. november 2022

Kaupluste ajakirjad ja kataloogid: kas suur väärtus või hoopis raiskamine?

Kaubamaja turundusdirektor ning Rahva Raamatu ja Hortese turundusjuhid räägivad, mis on nende kaupluste ajakirjade või kliendilehtede eesmärk, mis väärtust need klientidele pakuvad ning mida nad plaanivad keskkonda silmas pidades trükimaterjalide osas ette võtta.
Hooaja kataloogi tegemise telgitagused.

Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on nende ajakirja Hooaeg peamine eesmärk kliente inspireerida - tekitada emotsioone, näidata trende ja stiile, tutvustada uusi kaubamärke ning harida uute materjalide ja tehnoloogiate osas, mis aitaks jätkusuutlikumalt tarbida. „Läbi ajakirja saame püsikliente informeerida ka meie pakutavate eeliste osas ja laiemalt jagada Kaubamaja koostööprojekte, mis võiksid ka meie kliendile sobida (nt kultuuri- ja kunstisündmuseid),“ selgitas ta ja lisas, et Kaubamajale annab ajakirja formaat võimaluse loominguliselt tutvustada tooteid ja olla klientidele lähemal, et inspireerida neid füüsilisse kauplusesse tulema või külastama neid virtuaalselt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700