Oktoobrist jätkab Kaubamaja AS-i turundusdirektorina Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.

- Britta Ratas on Kaubamajas töötanud alates 2008. aastast.
- Foto: Sandra Palm
Britta Ratas tunnistab, et on taasalustamisest väga elevil. „Võrreldes nelja aasta tagusega ei ole muutunud mitte ainult mood ja trendid, vaid kogu ühiskond ja vaade maailmale. Pandeemia, sõda – erinevate kriiside ülesloetlemiseks jääb juba sõrmedest puudu. Maailm on mõne aastaga justkui pea peale pööratud ja kõik see mõjutab kõigi meie igapäevaseid tegevusi, olgu see siis tarbijana, kaupmehena, moeloojana või turundajana,“ sõnas Ratas. Ta lisas, et kuigi uuesti vanas ametis alustamisel seisab ees mitmeid väljakutseid, on need tema jaoks tõeliseks inspiratsiooniks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Neli aastat Kaubamaja turundusdirektori ametikohal olnud Enel Kolk lahkub ametist ja on valmis uuteks väljakutseteks.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.