Oktoobrist jätkab Kaubamaja AS-i turundusdirektorina Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.

- Britta Ratas on Kaubamajas töötanud alates 2008. aastast.
- Foto: Sandra Palm
Britta Ratas tunnistab, et on taasalustamisest väga elevil. „Võrreldes nelja aasta tagusega ei ole muutunud mitte ainult mood ja trendid, vaid kogu ühiskond ja vaade maailmale. Pandeemia, sõda – erinevate kriiside ülesloetlemiseks jääb juba sõrmedest puudu. Maailm on mõne aastaga justkui pea peale pööratud ja kõik see mõjutab kõigi meie igapäevaseid tegevusi, olgu see siis tarbijana, kaupmehena, moeloojana või turundajana,“ sõnas Ratas. Ta lisas, et kuigi uuesti vanas ametis alustamisel seisab ees mitmeid väljakutseid, on need tema jaoks tõeliseks inspiratsiooniks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Neli aastat Kaubamaja turundusdirektori ametikohal olnud Enel Kolk lahkub ametist ja on valmis uuteks väljakutseteks.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.