• 20.10.22, 11:32

Firmapeo eelarved võivad olla varasemaga võrreldes 30–40 protsenti suuremad

Kui sel aastal toimuvate sündmuste kulud said paika pandud eelmisel aastal koostatud eelarve põhjal, siis tegelikkuses osutusid juba suvel toimunud peod 30–40% planeeritust kulukamaks. Suuremaid summasid tuleb tantsule ja trallile arvestada ka sügistalvel, kirjutab Äripäeva erileht Firmapidu.
Firmapeo eelarved võivad olla varasemaga võrreldes 30–40 protsenti suuremad
OnePR Eventsi agentuuri juhi Maret Soomi sõnul olid hinnamuutused oodatud, sest maailmas valitsev olukord ei jäta puutumata kedagi. “Elekter, kütus, teenindus, toidu ja joogi omahind, transport – kõik need artiklid on eelarveridades läinud kallimaks,” sõnab ta ja lisab, et selge on see, et kui ettevõttel on vaja maksta suuremaid kommunaalarveid, on turundus- ja reklaamiosakondade ettevõtmised need, millelt kokku hoitakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele