Autor: Best Marketing • 11. august 2022

Promoty tõi influencer-suhete haldamiseks turule CRM tööriista

Promoty lansseeris influencer-suhete haldamise tööriista, mille abil saavad turundajad hallata ühes kohas oma koostööpartnereid, kampaaniaid ja postitatud sisu. Ettevõtte tegevjuhi Aleks Koha sõnul peegeldab uus toode uut ajastut influencer-turunduses.
Promoty tiim
Foto: Kristel Pähkel

“Pealetulev generatsioon on väga teadlik, millliseid brände ja tooteid nad toetavad,” selgitab Aleks Koha, Promoty tegevjuht ja üks asutajatest. “Nii on ka influencer’id. Nad ootavad väga personaalset lähenemist: pidevat suhtlust, väikeste detailide nagu sünnipäevade mäletamist, üllatuspakke, kutseid PR üritustele ja muud taolist.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700