• 25.04.22, 14:19

Anni Rahula: influencer’id on täna juba nagu professionaalsed loovagentuurid

Influencer turunduse platvormi Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „A mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson rääkisid järjekordses Äripäeva raadiosaates „Eetris on turundusuudised“ influencer turunduse köögipoolest, influencer’ite vastutusest, enda isiklikest põhimõtetest, trendidest ja sellest, millistes muus maailmas populaarsust kogunud koostöövormides nad Eestis suurt tulevikku ei näe.
Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula.
  • Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula.
Anni Rahula sõnul on Eestis peamised koostööd influencer turunduses ikkagi juutuuberite ja blogijatega Instagramis ja Facebookis ning seda eesmärgiga nende kanalite kaudu erinevate brändide tooteid pildile tuua ja neid pildil hoida.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.22, 14:26
Sotsiaalmeedia konverents tuleb taas
Sotsiaalmeedia turundus on järjest olulisem, kuna inimesed veedavad erinevates sotsiaalmeedia platvormidel lugematu arv tunde. Kuidas neid siduda just enda ettevõttega ning tõmmata inimeste tähelepanu? Just sellest järgmisel sotsiaalmeedia konverentsil 7. juunil L' Embitu Hotelis räägimegi.
Saated
  • 29.03.22, 14:00
Influencer turunduse väljakutsed ja telgitagused
"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu influencer turunduse väljakutsetest ja telgitagustest. Saates on külas Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „a mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson.
Uudised
  • 04.03.22, 13:02
Influencer turunduse platvorm Promoty laieneb India turule
Eesti influencer turunduse idufirma Promoty sõlmis partnerluslepingu, et laieneda India turule.
Uudised
  • 03.11.21, 10:42
Promoty kasvab hoogsalt ja alustab koostööd Pinterestiga
Influencer-turunduse idufirma Promoty teatas investoritele hoogsast kasvust ning koostööprojektist maailma ühe suurima sotsiaalmeedia platvormiga Pinterest.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele