Autor: Laura Reiter • 25. aprill 2022
Anni Rahula: influencer’id on täna juba nagu professionaalsed loovagentuurid
Influencer turunduse platvormi Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „A mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson rääkisid järjekordses Äripäeva raadiosaates „Eetris on turundusuudised“ influencer turunduse köögipoolest, influencer’ite vastutusest, enda isiklikest põhimõtetest, trendidest ja sellest, millistes muus maailmas populaarsust kogunud koostöövormides nad Eestis suurt tulevikku ei näe.
Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula.
Anni Rahula sõnul on Eestis peamised koostööd influencer turunduses ikkagi juutuuberite ja blogijatega Instagramis ja Facebookis ning seda eesmärgiga nende kanalite kaudu erinevate brändide tooteid pildile tuua ja neid pildil hoida.