• 03.11.21, 10:42

Promoty kasvab hoogsalt ja alustab koostööd Pinterestiga

Influencer-turunduse idufirma Promoty teatas investoritele hoogsast kasvust ning koostööprojektist maailma ühe suurima sotsiaalmeedia platvormiga Pinterest.
Promoty tiim
  • Promoty tiim Foto: Kristel Pähkel
Selle aasta märtsis Funderbeami platvormil 1,2 miljonit eurot kaasanud Promoty teatas investoritele, et tegi oktoobrikuu käibega ettevõtte senise rekordi. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on idufirma esimese kolme kvartaliga kolm korda kasvanud.

Seotud lood

Uudised
  • 22.10.21, 10:41
Milline on influencer turunduse olukord Eestis?
Influencer turunduse platvorm Promoty viis läbi uuringu Eesti turundajate seas, et saada teada, kui teadlikult ja strateegiliselt meil influencer turundust tehakse, mille järgi koostööpartnereid valitakse, milliseid tööriistu kasutatakse ning millised on valdkonnas kõige enam levinud murekohad.
Uudised
  • 31.08.21, 11:08
Promoty lansseeris kampaaniatüübi, kus influencerid ei pea Instagrami postitama
Influencer turunduse platvorm Promoty tuli välja uue kampaaniatüübiga, kus suunamudijatel ei ole kohustust loodud sisu oma Instagrami kontole postitada.
Uudised
  • 09.03.21, 10:25
Promoty kaasab Funderbeamis kuni 800 000 eurot
Eesti idufirma Promoty kaasab investeerimis- ja kauplemisplatvormil Funderbeam 500 000 kuni 800 000 eurot. Investeeringu peamine eesmärk on täiustused tootearenduses ja kanna kinnitamine välisturgudel.
Uudised
  • 07.05.21, 09:00
Kuidas tuvastada, kas influencer'il on ostetud jälgijaid?
Eduka influencer turunduse kampaania üks olulisemaid punkte on õigete sisuloojate valik. Paraku on influencer’i “ametinimetuse” atraktiivsus ja tihe konkurents viinud selleni, et kinnisilmi sisuloojaid valida ei saa – nii võib juhtuda, et maksad turundajana küll ühtede numbrite eest, ent tulemused on hoopis midagi muud. Seetõttu peaks ohumärke teadma ning kahtluste korral koostööst loobuma.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele