Autor: Best Marketing • 31. august 2021

Promoty lansseeris kampaaniatüübi, kus influencerid ei pea Instagrami postitama

Influencer turunduse platvorm Promoty tuli välja uue kampaaniatüübiga, kus suunamudijatel ei ole kohustust loodud sisu oma Instagrami kontole postitada.
Promoty Soome tiim
Foto: Kristel Pähkel

“Tegutsedes erinevatel turgudel, näeme üha tugevamalt seda trendi, et brändid kaasavad suunamudijaid just visuaalide loomiseks,” tõdeb Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula. “Eriti tugev on see suund Põhjamaades, kus influencer turundus on oma arenguga meist paar-kolm aastat ees.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700