Autor: Best Marketing • 9. märts 2021

Promoty kaasab Funderbeamis kuni 800 000 eurot

Eesti idufirma Promoty kaasab investeerimis- ja kauplemisplatvormil Funderbeam 500 000 kuni 800 000 eurot. Investeeringu peamine eesmärk on täiustused tootearenduses ja kanna kinnitamine välisturgudel.
Foto: Kristel Pähkel

Promoty loodud platvorm on turundustööriist, mis viib omavahel kokku sotsiaalmeedia sisuloojad ja brändid. Tänaseks tegutseb ettevõte kaheksas riigis. Hoolimata Covid-19 pandeemiast suudeti möödunud aastal kasvada Eesti, Soome ja Läti turgudel. Mõned kuud tagasi laieneti Rootsi, Norrasse, Taani, Hollandisse ja Leetu. Kusjuures laienemine oli üks eelmise aasta olulistest sihtidest, millele andis hoo sisse esmakordne kampaania Funderbeamis, kustkaudu 2020. aasta veebruaris kaasati investoritelt ligi pool miljonit eurot.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700