Eesti idufirma Promoty kaasab investeerimis- ja kauplemisplatvormil Funderbeam 500 000 kuni 800 000 eurot. Investeeringu peamine eesmärk on täiustused tootearenduses ja kanna kinnitamine välisturgudel.
Promoty loodud platvorm on turundustööriist, mis viib omavahel kokku sotsiaalmeedia sisuloojad ja brändid. Tänaseks tegutseb ettevõte kaheksas riigis. Hoolimata Covid-19 pandeemiast suudeti möödunud aastal kasvada Eesti, Soome ja Läti turgudel. Mõned kuud tagasi laieneti Rootsi, Norrasse, Taani, Hollandisse ja Leetu. Kusjuures laienemine oli üks eelmise aasta olulistest sihtidest, millele andis hoo sisse esmakordne kampaania Funderbeamis, kustkaudu 2020. aasta veebruaris kaasati investoritelt ligi pool miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti influencer-turunduse idufirma Promoty on märtsis-aprillis eriolukorra tõttu pea olematuks muutunud turundustegevuste järel kiirelt taastunud. Selle aasta teises kvartalis oli ettevõtte käive üle 40% suurem kui aasta alguses.
Brände ja sotsiaalmeedia influencer'eid ühendav Eesti idufirma Promoty kasvas pandeemia kiuste aastaga käibes 2,5 korda ning avas viis uut välisturgu. Kui siiani keskenduti Instagramile, siis tulevikus on plaanis platvormide valikut laiendada.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.