Eesti idufirma Promoty kaasab investeerimis- ja kauplemisplatvormil Funderbeam 500 000 kuni 800 000 eurot. Investeeringu peamine eesmärk on täiustused tootearenduses ja kanna kinnitamine välisturgudel.
Promoty kaasab Funderbeamis kuni 800 000 eurot Foto: Kristel Pähkel
Promoty loodud platvorm on turundustööriist, mis viib omavahel kokku sotsiaalmeedia sisuloojad ja brändid. Tänaseks tegutseb ettevõte kaheksas riigis. Hoolimata Covid-19 pandeemiast suudeti möödunud aastal kasvada Eesti, Soome ja Läti turgudel. Mõned kuud tagasi laieneti Rootsi, Norrasse, Taani, Hollandisse ja Leetu. Kusjuures laienemine oli üks eelmise aasta olulistest sihtidest, millele andis hoo sisse esmakordne kampaania Funderbeamis, kustkaudu 2020. aasta veebruaris kaasati investoritelt ligi pool miljonit eurot.