Brände ja sotsiaalmeedia influencer'eid ühendav Eesti idufirma Promoty kasvas pandeemia kiuste aastaga käibes 2,5 korda ning avas viis uut välisturgu. Kui siiani keskenduti Instagramile, siis tulevikus on plaanis platvormide valikut laiendada.
Promoty meeskond
Autor: Kristel Pähkel
Eelmise aasta veebruaris kaasas Promoty Funderbeami platvormil 445 000 eurot, et laieneda lisaks viiele välisturule ning välja arendada platvormi uus, paremini skaleeritav versioon. Detsembris andis idufirma investoritele teada, et mõlemad eesmärgid on täidetud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]