Eesti influencer-turunduse idufirma Promoty on märtsis-aprillis eriolukorra tõttu pea olematuks muutunud turundustegevuste järel kiirelt taastunud. Selle aasta teises kvartalis oli ettevõtte käive üle 40% suurem kui aasta alguses.
Turundussektor sai eriolukorra ajal suure hoobi, sõnas Promoty turundusjuht Marelle Ellen. „Reklaamieelarve oli üks koht, mida ettevõtted kulude kärpimiseks vähendasid,“ toonitas ta ja lisas, et see mõjutas ka influencer-turundusse investeeritavaid summasid. Promoty pakub nimelt ettevõtetele ja agentuuridele võimalust enda toote, teenuse reklaamimiseks leida sobilik influencer ehk suunamudija. „Meie kasuks mängis see, et sotsiaalmeedia kasutus tegelikult eriolukorra ajal kasvas – samas kui näiteks välireklaami kontaktide arv vähenes meeletult, kuna inimesed püsisid kodus. Seega kanalina vähendati sotsiaalmeedia ja influencer-turunduse eelarveid ilmselt vähem,“ lausus Ellen.