• 22.10.21, 10:41

Milline on influencer turunduse olukord Eestis?

Influencer turunduse platvorm Promoty viis läbi uuringu Eesti turundajate seas, et saada teada, kui teadlikult ja strateegiliselt meil influencer turundust tehakse, mille järgi koostööpartnereid valitakse, milliseid tööriistu kasutatakse ning millised on valdkonnas kõige enam levinud murekohad.
Promoty tiim
  • Promoty tiim
  • Foto: Kristel Pähkel
Küsitlusele vastas kokku 51 turundajat, kellest suurim osa (42%) tegutseb moe- ja iluvaldkonnas – need on Promoty andmetel ka ühed populaarseimad valdkonnad influencer-turunduses.

Seotud lood

Uudised
  • 31.08.21, 11:08
Promoty lansseeris kampaaniatüübi, kus influencerid ei pea Instagrami postitama
Influencer turunduse platvorm Promoty tuli välja uue kampaaniatüübiga, kus suunamudijatel ei ole kohustust loodud sisu oma Instagrami kontole postitada.
Uudised
  • 07.05.21, 09:00
Kuidas tuvastada, kas influencer'il on ostetud jälgijaid?
Eduka influencer turunduse kampaania üks olulisemaid punkte on õigete sisuloojate valik. Paraku on influencer’i “ametinimetuse” atraktiivsus ja tihe konkurents viinud selleni, et kinnisilmi sisuloojaid valida ei saa – nii võib juhtuda, et maksad turundajana küll ühtede numbrite eest, ent tulemused on hoopis midagi muud. Seetõttu peaks ohumärke teadma ning kahtluste korral koostööst loobuma.
Uudised
  • 09.03.21, 10:25
Promoty kaasab Funderbeamis kuni 800 000 eurot
Eesti idufirma Promoty kaasab investeerimis- ja kauplemisplatvormil Funderbeam 500 000 kuni 800 000 eurot. Investeeringu peamine eesmärk on täiustused tootearenduses ja kanna kinnitamine välisturgudel.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele