Influencer turunduse platvorm Promoty viis läbi uuringu Eesti turundajate seas, et saada teada, kui teadlikult ja strateegiliselt meil influencer turundust tehakse, mille järgi koostööpartnereid valitakse, milliseid tööriistu kasutatakse ning millised on valdkonnas kõige enam levinud murekohad.
Promoty tiim
Autor: Kristel Pähkel
Küsitlusele vastas kokku 51 turundajat, kellest suurim osa (42%) tegutseb moe- ja iluvaldkonnas – need on Promoty andmetel ka ühed populaarseimad valdkonnad influencer-turunduses.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]