Autor: Marelle Ellen • 22. oktoober 2021

Milline on influencer turunduse olukord Eestis?

Influencer turunduse platvorm Promoty viis läbi uuringu Eesti turundajate seas, et saada teada, kui teadlikult ja strateegiliselt meil influencer turundust tehakse, mille järgi koostööpartnereid valitakse, milliseid tööriistu kasutatakse ning millised on valdkonnas kõige enam levinud murekohad.
Promoty tiim
Foto: Kristel Pähkel

Küsitlusele vastas kokku 51 turundajat, kellest suurim osa (42%) tegutseb moe- ja iluvaldkonnas – need on Promoty andmetel ka ühed populaarseimad valdkonnad influencer-turunduses.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700