"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu influencer turunduse väljakutsetest ja telgitagustest. Saates on külas Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ja blogi „a mida Henry teeb?“ eestvedaja Henry Jakobson.
Keit Ausner, Anni Rahula ja Henry Jakobson. Foto: Äripäev
Juttu tuleb ka influencer turunduse trendidest, tulemuste mõõtmisest kui ka erinevatest koostöövormidest. Saates saab vastused ka küsimustele: mis on hea tava koostöö tegemisel, kuidas üldse alustada koostööd influenceriga, milline on influenceri vastutus ning kuidas ettevõte saab ennast kaitsta, kui pakutud koostöövorm ei sobi.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.