• 17.06.22, 15:33

Kuidas kasvatada äri sotsiaalmeedias ja kui palju maksta influencer’ile?

7. juunil toimus Tallinnas Sotsiaalmeedia aastakonverents. Seal esinenud ekspertide sõnul on audiovisuaalne sisu tulnud selleks, et jääda ning üha enam kogub populaarsust TikTok, millest ei pääse varsti üle ega ümber ükski ettevõte, kes soovib konkurentsis püsida.
Reklaami- ja digiturundusagenuuri HÄK juht Einar Tiimla tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil.
  • Reklaami- ja digiturundusagenuuri HÄK juht Einar Tiimla tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil. Foto: Raul Mee
Toome ära konverentsil enim kõlama jäänud märksõnad, soovitused ja praktilised nipid sotsiaalmeedias äri kasvatamiseks, kontode atraktiivsemaks muutmiseks ning trendidega kaasaskäimiseks. Lisaks avaldame konkreetsed summad, mida influencer’itele oma töö eest maksta.

Seotud lood

Uudised
  • 08.06.22, 11:15
GALERII: Sotsiaalmeedia konverents
7. juunil toimus Tallinnas L'Embitu hotellis järjekordne sotsiaalmeedia konverents. Päeva juhtisid podcasti "Täitsa pekkis" asutajad ja saatejuhid Katrin Hinrikus-Karu ning Mihkel Vetemaa.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele