Kuidas kasvatada äri sotsiaalmeedias ja kui palju maksta influencer’ile?
7. juunil toimus Tallinnas Sotsiaalmeedia aastakonverents. Seal esinenud ekspertide sõnul on audiovisuaalne sisu tulnud selleks, et jääda ning üha enam kogub populaarsust TikTok, millest ei pääse varsti üle ega ümber ükski ettevõte, kes soovib konkurentsis püsida.
Reklaami- ja digiturundusagenuuri HÄK juht Einar Tiimla tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil.
Autor: Raul Mee
Toome ära konverentsil enim kõlama jäänud märksõnad, soovitused ja praktilised nipid sotsiaalmeedias äri kasvatamiseks, kontode atraktiivsemaks muutmiseks ning trendidega kaasaskäimiseks. Lisaks avaldame konkreetsed summad, mida influencer’itele oma töö eest maksta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]