• 18.01.22, 13:07

Omniva kampaania "Kuidas püüda klienti?" toob humoorikas võtmes välja otseposti tugevused

Veebruari keskpaigani kestab Omniva otseposti kampaania ,,Kuidas püüda klienti?’’, mille eesmärk on tutvustada ettevõtetele otseposti tugevusi värskes võtmes. Omniva ärikliendi turundusjuht Anette Lõhmuse sõnul on kampaania visuaal suurepärane näide sellest, kuidas lihtsa vaevaga saab klassikalisest flaierist teha midagi silmapaistvat.
Kampaania idee ja kujunduste taga on Omniva loovagentuur Utopia.
  • Kampaania idee ja kujunduste taga on Omniva loovagentuur Utopia.
Kampaania visuaal näeb välja nagu Hollywoodi vesterni stiilis filmi plakati, mille peaosas on kõigile tuttava Clint Eastwoodi noorem vend Klient Iistvuud. "Kampaaniaga soovime jõuda nende ettevõteteni, kes on tundnud, et õige kliendi või uue töötaja tabamine kipub kohati võtma Hollywoodi ulmemäruli või psühholoogilise trilleri mõõtmed,“ rääkis Lõhmus.

Seotud lood

Uudised
  • 12.01.22, 13:14
Bolt proovis otseposti maagiat ja võitis detsembri parima otseposti tiitli
Detsembri parima otseposti tiitli võitis Eesti ükssarvik Bolt, kes kutsus inimesi ülesse proovima Bolt Marketi maagiat ning kasutas selleks nutikat ruutkoodi soodustuse lahendust.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.21, 15:07
Uuring: otseposti märgatavus on Tallinna elanike seas kasvanud
Detsembri alguses viidi Tallinna elanike seas läbi otseposti märgatavuse uuring, kus osales üle 500 inimese ja milles uuriti otseposti reklaamide märgatavust ja meeldivust. Lisaks uuriti, kuidas mõjutab otsepost inimeste ostuotsuseid.
Uudised
  • 12.11.21, 14:01
Omniva turundus- ja kommunikatsioonijuht suundub Transpordiametisse
Intervjuu Kaja Seppaga
Omniva kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kaja Sepp alustab detsembris Transpordiameti avalike suhete teenistuse juhina sooviga panustada veelgi enam riigi heaks. Intervjuus valgustab Kaja Sepp oma otsuse tagamaid, räägib muu hulgas olulisematest kordaminekutest Omnivas ja esimestest plaanidest peatses uues ametis.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.21, 10:12
Alustava ettevõtte kogemus: millistest reklaamkanalitest leidis Clean Kitchen oma ustavad püsikliendid?
Clean Kitchen on toidukomplekte pakkuv ettevõte, mis sai alguse ajal, kui terve maailm end COVID-19 pandeemia tõttu sulges. Selleks, et toidu valmistamise kohustusest saaks nauding, hakati pakkuma mugavaid toidukomplekte – inimesed said veebist välja valida toidud, mida nad valmistada soovivad ning Clean Kitchen komplekteeris ja toimetas kõik kokkamiseks vajaliku koos retseptiga neile ukse taha.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele