Omniva kampaania "Kuidas püüda klienti?" toob humoorikas võtmes välja otseposti tugevused
Veebruari keskpaigani kestab Omniva otseposti kampaania ,,Kuidas püüda klienti?’’, mille eesmärk on tutvustada ettevõtetele otseposti tugevusi värskes võtmes. Omniva ärikliendi turundusjuht Anette Lõhmuse sõnul on kampaania visuaal suurepärane näide sellest, kuidas lihtsa vaevaga saab klassikalisest flaierist teha midagi silmapaistvat.
Kampaania idee ja kujunduste taga on Omniva loovagentuur Utopia.
Kampaania visuaal näeb välja nagu Hollywoodi vesterni stiilis filmi plakati, mille peaosas on kõigile tuttava Clint Eastwoodi noorem vend Klient Iistvuud. "Kampaaniaga soovime jõuda nende ettevõteteni, kes on tundnud, et õige kliendi või uue töötaja tabamine kipub kohati võtma Hollywoodi ulmemäruli või psühholoogilise trilleri mõõtmed,“ rääkis Lõhmus.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]