Autor: Best Marketing • 18. jaanuar 2022

Omniva kampaania "Kuidas püüda klienti?" toob humoorikas võtmes välja otseposti tugevused

Veebruari keskpaigani kestab Omniva otseposti kampaania ,,Kuidas püüda klienti?’’, mille eesmärk on tutvustada ettevõtetele otseposti tugevusi värskes võtmes. Omniva ärikliendi turundusjuht Anette Lõhmuse sõnul on kampaania visuaal suurepärane näide sellest, kuidas lihtsa vaevaga saab klassikalisest flaierist teha midagi silmapaistvat.
Kampaania idee ja kujunduste taga on Omniva loovagentuur Utopia.

Kampaania visuaal näeb välja nagu Hollywoodi vesterni stiilis filmi plakati, mille peaosas on kõigile tuttava Clint Eastwoodi noorem vend Klient Iistvuud. "Kampaaniaga soovime jõuda nende ettevõteteni, kes on tundnud, et õige kliendi või uue töötaja tabamine kipub kohati võtma Hollywoodi ulmemäruli või psühholoogilise trilleri mõõtmed,“ rääkis Lõhmus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700