Autor: Best Marketing • 18. jaanuar 2022
Omniva kampaania "Kuidas püüda klienti?" toob humoorikas võtmes välja otseposti tugevused
Veebruari keskpaigani kestab Omniva otseposti kampaania ,,Kuidas püüda klienti?’’, mille eesmärk on tutvustada ettevõtetele otseposti tugevusi värskes võtmes. Omniva ärikliendi turundusjuht Anette Lõhmuse sõnul on kampaania visuaal suurepärane näide sellest, kuidas lihtsa vaevaga saab klassikalisest flaierist teha midagi silmapaistvat.
Kampaania idee ja kujunduste taga on Omniva loovagentuur Utopia.
Kampaania visuaal näeb välja nagu Hollywoodi vesterni stiilis filmi plakati, mille peaosas on kõigile tuttava Clint Eastwoodi noorem vend Klient Iistvuud. "Kampaaniaga soovime jõuda nende ettevõteteni, kes on tundnud, et õige kliendi või uue töötaja tabamine kipub kohati võtma Hollywoodi ulmemäruli või psühholoogilise trilleri mõõtmed,“ rääkis Lõhmus.