Autor: Anette Lõhmus • 14. oktoober 2021

Alustava ettevõtte kogemus: millistest reklaamkanalitest leidis Clean Kitchen oma ustavad püsikliendid?

Clean Kitchen on toidukomplekte pakkuv ettevõte, mis sai alguse ajal, kui terve maailm end COVID-19 pandeemia tõttu sulges. Selleks, et toidu valmistamise kohustusest saaks nauding, hakati pakkuma mugavaid toidukomplekte – inimesed said veebist välja valida toidud, mida nad valmistada soovivad ning Clean Kitchen komplekteeris ja toimetas kõik kokkamiseks vajaliku koos retseptiga neile ukse taha.

Seega on ettevõtte sihtrühm lai – kõik, kes kodus kokkavad või sooviksid sellega algust teha. Vaata videost, kuidas töötab sedasorti alustav ettevõte ja milliste nippidega nad oma kliendibaasi kasvatavad.

Clean Kitchen klienditoe- ja turundusjuht Helen Lukk peab reklaamikanalite valikul kõige olulisemaks, et tulemused oleks mõõdetavad ja analüüsitavad. Seetõttu kasutatakse uute klientideni jõudmiseks peamiselt digiturunduskanaleid nagu Facebook või Google Ads. Olemasolevate klientidega suheldakse aktiivselt ka uudiskirjade vahendusel. Kuid ettevõte ei piirdu ainult digikanalitega, vaid on aktiivselt katsetanud ka traditsioonilisemaid reklaamkanaleid nagu raadio ja ajakirjandus. Samuti on proovitud otseposti, mille efektiivsuse hindamiseks kasutas alustav ettevõte sooduskoodi.

Otseposti peamiste eelistena tõi Lukk välja kaks aspekti. See võimaldab väga täpset piirkondlikku sihtimist nii linnas kui ka väiksemates piirkondades ja reklaamsõnum jõuab ka nendeni, kes igapäevaselt internetis ja sotsiaalmeedias aktiivsed ei ole. Clean Kitchen seadis otseposti kui reklaamkanalit testides omale eesmärgiks inimestes huvi tekitamise uue teenuse vastu ja sihtrühmaks olid Peetri aleviku elanikud. Kampaania edukuse analüüsimiseks lisati otsepostile ka sooduskood, millega mõõdeti, kui suur hulk piirkondlikku reklaami saanutest vormistas veebilehel tellimuse. Clean Kitchen on hea näide sellest, kuidas ka väiksemad ja alustavad ettevõtted saavad digikanalite kõrval oma kampaaniates edukalt otseposti kasutada, selle tulemuslikust mõõta ja oma kliendibaasi kasvatada.

Soovite samuti otseposti mõne kampaania raames testida? Leiame koos sobivaima lahenduse Omniva.ee/otsepost

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700