,,Viimane sarnane uuring viidi läbi eelmise aasta oktoobris ja siis märkas otsepostitusi 78% uuringus osalejatest. Nüüd on see kasvanud ja postkasti saabunud reklaami märkas 83% tallinlastest. Inimestele on soodsad hinnapakkumised olulisemad kui varem, sest üldised elamiskulud näitavad kasvutrendi – nii tunnistaski 32% uuringus osalejatest, et otseposti reklaam mõjutas nende ostuotsuseid,’’ kommenteeris uuringu tulemusi Omniva teenusejuht Kristi Purge.
Ligikaudu pooled vastajatest viskas pilgu peale vähemalt ühele otsepostitusele või lehitses seda ning 40% kinnitas, et vaatasid läbi kõik reklaamid. Kõige rohkem mõjutasid inimesi poodi minema toidupoodide reklaamid. Positiivseimalt paistavad siinkohal silma Maxima ja Rimi kliendilehed – esimene mõjutas 43% uuringus osalenute ostuotsuseid ning teine 34%. Ülekaalukalt suurim motivaator poodi minekuks või toote soetamiseks on soodushind- mida pidas oluliseks 81% vastanutest.
Enim soovitakse oma postkastides näha toidukaupluste otsepostitusi – neid ootavad 75% vastanutest. Sellele järgnevad linna- ja vallalehed (38%), elektroonikakauplused (33%) ning aiandus, ehitus- ja tööriistapoed (32%). ,,Viimaste vastu on huvi tulenevalt talvisest hooajast madalam – nii mööbli- ja sisustuskauplused kui aiandus, ehitus- ja tööriistapoed on tarbijate jaoks hetkel vähem aktuaalsed – selle taga näeme nii hooajalisi mõjusid kui ka seda, et tegu on tootesegmentidega, mis tähendavad tihti suuremaid väljaminekuid,’’ ütles Purge.
Võtke meiega ühendust aadressil [email protected] ja leiame Teie eesmärkidele kõige sobivama otsepostilahenduse, mis oleks klientide poolt oodatud ja aitaks täita ettevõtte ärilisi eesmärke.