Omniva kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kaja Sepp alustab detsembris Transpordiameti avalike suhete teenistuse juhina sooviga panustada veelgi enam riigi heaks. Intervjuus valgustab Kaja Sepp oma otsuse tagamaid, räägib muu hulgas olulisematest kordaminekutest Omnivas ja esimestest plaanidest peatses uues ametis.
- Kaja Sepp Foto: Egert Kamenik
Omniva kommunikatsioonis ja turunduses rakenduvad sel kuul muudatused ehk turundus- ja kommunikatsiooniüksus eraldatakse erinevateks tiimideks. Selle eesmärgiks on toetada ettevõtte uuenevat strateegiat, mille hulka kuulub ka valdkondade selge fookuse hoidmine. Seni oli Omniva turundus- ja kommunikatsiooniüksus toimetanud ühtse tiimina, mida juhtis Kaja Sepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Brändi kasvatamiseks ja ühtseks arendamiseks kõikides koduturu riikides loob Omniva üle Baltikumi tegutseva brändijuhi ametikoha, kus 6. septembril alustab tööd Mari-Liis Küppar.
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.