Brändi kasvatamiseks ja ühtseks arendamiseks kõikides koduturu riikides loob Omniva üle Baltikumi tegutseva brändijuhi ametikoha, kus 6. septembril alustab tööd Mari-Liis Küppar.

- Omniva peatne brändijuht Mari-Liis Küppar
Mari-Liis Küppar on varasemalt töötanud mitmete tuntud kodu- ja välismaiste brändidega: Swedbank, Somersby, Värska Originaal, Ivo Nikkolo, Monton jt. Tal on enam kui kümneaastane kogemus ülebaltilises koostöös ning ulatuslik kogemustepagas erinevate toodete lansseerimistest ja relansseerimistest – Hansa Varakindlustuse ja Somersby siidri turuletoomine, Saku Kulla relansseerimine, Veerenni brändi väljatöötamine ja viimasena Inpay krediitkaardi lansseerimine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.