• 19.08.21, 15:05

Omniva saab uue brändijuhi

Brändi kasvatamiseks ja ühtseks arendamiseks kõikides koduturu riikides loob Omniva üle Baltikumi tegutseva brändijuhi ametikoha, kus 6. septembril alustab tööd Mari-Liis Küppar.
Omniva peatne brändijuht Mari-Liis Küppar
  • Omniva peatne brändijuht Mari-Liis Küppar
Mari-Liis Küppar on varasemalt töötanud mitmete tuntud kodu- ja välismaiste brändidega: Swedbank, Somersby, Värska Originaal, Ivo Nikkolo, Monton jt. Tal on enam kui kümneaastane kogemus ülebaltilises koostöös ning ulatuslik kogemustepagas erinevate toodete lansseerimistest ja relansseerimistest – Hansa Varakindlustuse ja Somersby siidri turuletoomine, Saku Kulla relansseerimine, Veerenni brändi väljatöötamine ja viimasena Inpay krediitkaardi lansseerimine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele