Autor: Best Marketing • 12. jaanuar 2022

Bolt proovis otseposti maagiat ja võitis detsembri parima otseposti tiitli

Detsembri parima otseposti tiitli võitis Eesti ükssarvik Bolt, kes kutsus inimesi ülesse proovima Bolt Marketi maagiat ning kasutas selleks nutikat ruutkoodi soodustuse lahendust.
Foto: Laura Reiter

Omniva reklaami teenusejuht Kristi Purge sõnul oli Bolti saadetud otsepost hea näide sellest, kuidas ühildada paberkandjal reklaam ja veebis ostlemine. ,,Materjalile on pandud kanalis saavutatud tulemuste mõõtmiseks ruutkood, mis annab kliendile 30% soodustuse tellimusest. See on üks lihtsamaid lahendusi, mille abil kampaania efektiivsust mõõta ja soovitame ka teistel e-poodidel ja osturakendustel Bolti eeskujul selliseid võimalusi kasutada,’’ ütles Purge.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700