K-rauta kutsus septembri parima otsepostiga kõiki koju tagasi
Kui enamus kaupmehi annavad septembris märku, et aeg on tagasi kooli minna, siis K-rauta võitis kuu parima otseposti tiitli reklaamlehega, mille pealkirjaks oli ,,Tagasi koju!’’.
,,Oli huvitav näha, kuidas nutikas mäng sõnadega ja kirjudes toonides sügisene kujundus oli saanud põhjamaiselt minimalistliku vormi – see mõjus värskendavalt nii silmadele kui meelele,’’ võttis Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge žürii hinnangu kokku. Purge sõnul sobis otseposti teostus kampaania ideega suurepäraselt kokku ning andis inspiratsiooni kõigile otseposti saajatele, kuidas tubaseks hooajaks kodu hubaseks muuta.
Omniva valis augusti parimaks otsepostituseks Prisma Peremarketi koolikampaania reklaamlehe, mille eesmärgiks oli jõuda inimesteni sõnumiga, et Prismast saab kõik kooliks ja igaks elujuhtumiks vajaliku korraga ühe katuse alt.
Omniva valis juulikuu parimaks otsepostituseks puitaknaid ja –uksi tootva Tartu ettevõtte Klarvinduer kampaaniaflaieri, mille abil otsiti Annelinna piirkonnas töötajaid öövahetusse. Žüriile silma jäänud julge, humoorika ja omapärase värbamiskampaania otsepostituse autoriks on Optimist Creative.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.