• 13.08.21, 14:48

Tootmisettevõte Klarvinduer otsis Optimist Creative'i abiga Annelinna ööloomi

Omniva valis juulikuu parimaks otsepostituseks puitaknaid ja –uksi tootva Tartu ettevõtte Klarvinduer kampaaniaflaieri, mille abil otsiti Annelinna piirkonnas töötajaid öövahetusse. Žüriile silma jäänud julge, humoorika ja omapärase värbamiskampaania otsepostituse autoriks on Optimist Creative.
Tootmisettevõte Klarvinduer otsis Optimist Creative'i abiga Annelinna ööloomi
Optimist Creative’i sõnul on Klarvinduer idufirmaliku hingega tootmisettevõte, kes on kogu aeg ajanud asju veidi teistmoodi, kui teised suured tootmisettevõtted. Nende toodetud puitaknad ja -uksed jõuavad põhiliselt Taani ja teiste Põhjamaade turule, aga tootmine on ikka Tartus. Kiirelt kasvava ettevõttena vajas Klarvinduer kiiresti uusi töötajaid öövahetusse ning eelistatud oli Annelinna piirkond, kuna tootmistsehh on seal lähedal.

Seotud lood

Uudised
  • 08.07.21, 12:42
Juuni parim otsepost kõnetas oskuslikult kõiki suvitajaid
Omniva valis juunikuu parimaks otsepostituseks Eesti suurima jaekaubanduse grupi Coop reklaamilehe, kus tutvustati Eestis puhkamisele ja ringi reisimisele üles ehitatud kampaaniat.
Uudised
  • 08.06.21, 14:31
Cramo tõi maikuu parima otsepostiga inimestele rõõmu ja häid pakkumisi
Maikuu parima otsepostituse tiitli sai ehitusseadmete ja –masinate rendiga tegeleva ettevõtte Cramo reklaamtrükis.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele