Autor: Best Marketing • 9. september 2021

Prisma näitas kuu parima otsepostiga, et nende koolikampaania oli klass omaette

Omniva valis augusti parimaks otsepostituseks Prisma Peremarketi koolikampaania reklaamlehe, mille eesmärgiks oli jõuda inimesteni sõnumiga, et Prismast saab kõik kooliks ja igaks elujuhtumiks vajaliku korraga ühe katuse alt.

Omniva reklaamlahenduste juhi Kristi Purge sõnul on Prisma poolt inimestele saadetud reklaamleht hea näide sellest, kuidas läbimõeldud hooajaline kampaania koos oskusliku teostusega jääb silma ja meelde. Parima otseposti konkursi žürii hindaski konkreetse reklaami puhul seda, et tabatud oli kolme väga olulist aspekti – ajakohasus, pilkupüüdev disain ja humoorikas lahendus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700