• 06.09.21, 14:22

Nädala kampaania: Prisma kooli alguse kampaania lööb laineid nii siin- kui sealpool Soome lahte

Prisma turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Pärlin avas kampaania „Kõik vajalik igaks elujuhtumiks“ tagamaid ning omapoolse kommentaari andis ka kampaania loovlahenduse autor Taneli Mattelmäki, Soome agentuuri TBWA/Helsinki partner ja asepresident.
Prisma kooli alguse kampaania välimeedia reklaam
  • Prisma kooli alguse kampaania välimeedia reklaam
Liina Pärlini sõnul oli kampaania idee aluseks on see, et augustikuu on aeg, mil hakatakse mõtlema sügise peale – tuleb tagasi minna argipäeva. „Suvi on olnud koolivaheaja ja puhkuste aeg, kuid koos sügisega tuleb muudatuste aeg: puhkustelt tagasi tööle, koolivaheajalt järgmisesse klassi või esimest korda kooli või uude (üli)kooli minek. Samuti koos sügisega hakatakse pärast puhkust hobidega tegelema, nii mõnigi kolib n-ö uude koju (nt ühiselamusse või suvekodust linnakoju jne),“ tutvustas Pärlin kampaania taustalugu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele