Autor: Best Marketing • 15. detsember 2021

Hortese jõulukataloog võitis teist aastat järjest novembri parima otseposti tiitli

Juba teist aastat võitis novembri parima otseposti tiitli Hortese jõulukataloog, mis paistab lisaks ilusale disainile silma ka väärtusliku ja läbi mõeldud sisu poolest. Hortese turundusjuht Riina Ruus räägib lähemalt, kuidas jõuab üks edukas otsepostitus ideest teostuseni.

Omniva teenusejuht Kristi Purge põhjendas Hortese edu kuu parima otseposti valimisel järgmiselt: „Hortes paistis taas silma oma jõulukataloogiga, mille näol polnud tegu pelgalt reklaamlehega vaid selle sisu oli tarbijate jaoks ka muud moodi kasulik. Näiteks jagati kataloogis nõuandeid pühadeks ja kutsuti inimesi nautima koos tegemise rõõmu töötubades.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700