Autor: Best Marketing • 15. detsember 2021
Hortese jõulukataloog võitis teist aastat järjest novembri parima otseposti tiitli
Juba teist aastat võitis novembri parima otseposti tiitli Hortese jõulukataloog, mis paistab lisaks ilusale disainile silma ka väärtusliku ja läbi mõeldud sisu poolest. Hortese turundusjuht Riina Ruus räägib lähemalt, kuidas jõuab üks edukas otsepostitus ideest teostuseni.
Omniva teenusejuht Kristi Purge põhjendas Hortese edu kuu parima otseposti valimisel järgmiselt: „Hortes paistis taas silma oma jõulukataloogiga, mille näol polnud tegu pelgalt reklaamlehega vaid selle sisu oli tarbijate jaoks ka muud moodi kasulik. Näiteks jagati kataloogis nõuandeid pühadeks ja kutsuti inimesi nautima koos tegemise rõõmu töötubades.“