Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge sõnul peitus Lõunakeskuse otseposti edu toreda disainilahenduse ja läbimõeldud sihtimise koosmõjus. ,,On rõõm näha, et otseposti formaat leidis kasutust ürituse turundamisel ning seda tehti äärmiselt läbimõeldult,’’ sõnas Purge. Lõunakeskuse turundusjuht Piret Vapajeva selgitas, et otseposti otsustati levitada lisaks Tartule ka teistes Lõuna-Eesti maakondades just seetõttu, et varasem praktika on näidanud, kuidas selle reklaamkanali kasutamine aktiveerib hästi ka inimesi kohtadest nagu Valga, Võrus ja Põlva. ,,Ürituse päeval oli näha, et kohale oli tulnud rahvast ka kaugematest piirkondadest, kes võib-olla iganädalaselt Lõunakeskusesse ei satu,’’ nentis Vapajeva.