Oktoobrikuu parimaks otsepostiks valis Omniva žürii Lõunakeskuse poolt saadetud reklaamlehe Eesti toidu päeva kohta. Lustaka ja koduse välimusega otsepost meelitas tänu nutikale sihtimisele kohale nii kohalikud inimesed Tartust kui ka rahvast Valgast, Võrust ja Põlvast.
Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge sõnul peitus Lõunakeskuse otseposti edu toreda disainilahenduse ja läbimõeldud sihtimise koosmõjus. ,,On rõõm näha, et otseposti formaat leidis kasutust ürituse turundamisel ning seda tehti äärmiselt läbimõeldult,’’ sõnas Purge. Lõunakeskuse turundusjuht Piret Vapajeva selgitas, et otseposti otsustati levitada lisaks Tartule ka teistes Lõuna-Eesti maakondades just seetõttu, et varasem praktika on näidanud, kuidas selle reklaamkanali kasutamine aktiveerib hästi ka inimesi kohtadest nagu Valga, Võrus ja Põlva. ,,Ürituse päeval oli näha, et kohale oli tulnud rahvast ka kaugematest piirkondadest, kes võib-olla iganädalaselt Lõunakeskusesse ei satu,’’ nentis Vapajeva.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui enamus kaupmehi annavad septembris märku, et aeg on tagasi kooli minna, siis K-rauta võitis kuu parima otseposti tiitli reklaamlehega, mille pealkirjaks oli ,,Tagasi koju!’’.
Clean Kitchen on toidukomplekte pakkuv ettevõte, mis sai alguse ajal, kui terve maailm end COVID-19 pandeemia tõttu sulges. Selleks, et toidu valmistamise kohustusest saaks nauding, hakati pakkuma mugavaid toidukomplekte – inimesed said veebist välja valida toidud, mida nad valmistada soovivad ning Clean Kitchen komplekteeris ja toimetas kõik kokkamiseks vajaliku koos retseptiga neile ukse taha.
Omniva valis augusti parimaks otsepostituseks Prisma Peremarketi koolikampaania reklaamlehe, mille eesmärgiks oli jõuda inimesteni sõnumiga, et Prismast saab kõik kooliks ja igaks elujuhtumiks vajaliku korraga ühe katuse alt.
Omniva valis juulikuu parimaks otsepostituseks puitaknaid ja –uksi tootva Tartu ettevõtte Klarvinduer kampaaniaflaieri, mille abil otsiti Annelinna piirkonnas töötajaid öövahetusse. Žüriile silma jäänud julge, humoorika ja omapärase värbamiskampaania otsepostituse autoriks on Optimist Creative.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.