Toidu- ja esmatarbekaupade e-pood Barbora mõtestas tänavu ümber iga-aastase sisuloojatele ja ajakirjanikele mõeldud jõulupakkide aktsiooni ja suunab pakid hoopis meie kõigi turvalisuse eest hoolitsevatele päästekomandodele. Kokku saab Barbora jõulupakid tänavu 13 Põhja regiooni pääspäästekomandot, esimene neist anti teisipäeval üle Lilleküla päästjatele.

- Fotol (vasakult): Lilleküla päästekomando päästja Sergey Beregech ja Barbora turundusjuht Argo Kubja.
„Meie tänavuse lähenemise taga on lihtne kaalutlus – Eesti suunamudijad saavad igapäevaselt arvukalt kingitusi, millest paljud ei pruugi kasutust leida, kuna neid ei jõuta ära tarbida. Seetõttu otsustasime end laialt levinud kommertsreklaamist lahti siduda ning teha sama ressursiga midagi päriselt head,“ ütles Barbora tegevjuht Kirke Pentikäinen.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe Barbora.ee operatsioone hakkab juhtima Tallinnas ja teistes Baltimaades Bolt elektritõukerataste teenuse turule toonud Thomas Tammus, kes soovib Barbora muuta Baltikumi efektiivseimaks e-kauplejaks.
Toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe Barbora.ee turundust hakkab vedama nii era- kui avaliku sektori organisatsioonide turunduse köögipoole kui ka Eesti startup-skeenega sina peal olev Argo Kubja, kelle hinnangul tuleb toidu- ja kodukaupade e-poodide konkurentsitihedal turul edukas olemiseks kogu aeg "Tänaku tempos" gaasi vajutada.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.