• 30.07.21, 12:23

Barbora uus turundusjuht Argo Kubja: unistada pole aega, vaja on "Tänaku tempot"

Toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe Barbora.ee turundust hakkab vedama nii era- kui avaliku sektori organisatsioonide turunduse köögipoole kui ka Eesti startup-skeenega sina peal olev Argo Kubja, kelle hinnangul tuleb toidu- ja kodukaupade e-poodide konkurentsitihedal turul edukas olemiseks kogu aeg "Tänaku tempos" gaasi vajutada.
Barbora värske turundusjuht Argo Kubja
  • Barbora värske turundusjuht Argo Kubja
Enne Barboraga liitumist tänavu mais vedas Kubja Tradehouse Ilukaubamaja turundust, varem agentuuris on tal kogemus veel Baltikumi Coca-Cola Hellenicuga, Hesburger Balticsi, Hilti Balticsi, Tervise Arengu Instituudi, Sotsiaalministeeriumi ja paljude teistega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele