Autorid: Hando Sinisalu, Laura Reiter • 12. oktoober 2021

Kuula saadet: miks mõned ettevõtted kardavad meedia tähelepanu?

Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates käis külas kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid juht Hannes Hamburg, kellega tuli juttu sellest, miks mõned ettevõtted meedia tähelepanu kardavad ja miks on kasulik olla tuntud.
Hannes Hamburg

Hamburg rääkis, et kuigi meedias esinemine on ettevõtjale vabatahtlik, siis pildil olemine on enamasti kasulik, isegi kui see on ebamugav. Tema hinnangul võiks isegi skandaalides ellujäämiseks ettevõte ajakirjanduses sõna võtta, sest meediakohtu poolt võidakse inimesi ja ettevõtteid ikkagi süüdi mõista, isegi kui päriselt kohtus võidetakse. "Oma sõnum tuleb avalikkuse jaoks hästi lõbi mõelda. Kui ei mõtle, teeb seda ajakirjandus ise niikuinii," ütles ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700