• 03.09.21, 09:17

KOV valimiskampaaniad 2. osa: Eestimaa Rohelised keedavad miljonite kulutamise asemel vabatahtlike abiga suppi

Erakonna Eestimaa Rohelised esinaine Zuzu Izmailova rääkis, et nende valimiskampaania sündis ühisloomena vabatahtlike toel, kellest paljud töötavad loovagentuurides. Lisaks valgustas ta, kui suured on kampaania investeeringud ning kuhu nad soovivad oma kampaaniaga jõuda.
KOV valimiskampaaniad 2. osa: Eestimaa Rohelised keedavad miljonite kulutamise asemel vabatahtlike abiga suppi
Millest ja kuidas tekkis tänavuse KOV valimiskampaania idee?

Seotud lood

Uudised
  • 01.09.21, 09:21
KOV valimiskampaaniad 1. osa. Eesti 200 valimiskampaania: demokraatia pidupäev ei pea lõppema prügimäel
Eesti 200 soovib olla suunanäitaja, olles esimene erakond, kes on läbipaistev oma kampaania tekitatud keskkonnamõju osas, kutsudes ellu esimese CO2 neutraalse valimiskampaania.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele