• 01.09.21, 09:21

KOV valimiskampaaniad 1. osa. Eesti 200 valimiskampaania: demokraatia pidupäev ei pea lõppema prügimäel

Eesti 200 soovib olla suunanäitaja, olles esimene erakond, kes on läbipaistev oma kampaania tekitatud keskkonnamõju osas, kutsudes ellu esimese CO2 neutraalse valimiskampaania.
KOV valimiskampaaniad 1. osa. Eesti 200 valimiskampaania: demokraatia pidupäev ei pea lõppema prügimäel
Erakond leiab, et üldise rohelise maailmavaate propageerimise valguses on odava ja kiiresti prügikasti jõudva valimisnänni ostmine ja jagamine märk kahepalgelisusest ja hoolimatusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele