• 01.09.21, 09:21

KOV valimiskampaaniad 1. osa. Eesti 200 valimiskampaania: demokraatia pidupäev ei pea lõppema prügimäel

Eesti 200 soovib olla suunanäitaja, olles esimene erakond, kes on läbipaistev oma kampaania tekitatud keskkonnamõju osas, kutsudes ellu esimese CO2 neutraalse valimiskampaania.
KOV valimiskampaaniad 1. osa. Eesti 200 valimiskampaania: demokraatia pidupäev ei pea lõppema prügimäel
Erakond leiab, et üldise rohelise maailmavaate propageerimise valguses on odava ja kiiresti prügikasti jõudva valimisnänni ostmine ja jagamine märk kahepalgelisusest ja hoolimatusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele