• 01.09.21, 09:21

KOV valimiskampaaniad 1. osa. Eesti 200 valimiskampaania: demokraatia pidupäev ei pea lõppema prügimäel

Eesti 200 soovib olla suunanäitaja, olles esimene erakond, kes on läbipaistev oma kampaania tekitatud keskkonnamõju osas, kutsudes ellu esimese CO2 neutraalse valimiskampaania.
KOV valimiskampaaniad 1. osa. Eesti 200 valimiskampaania: demokraatia pidupäev ei pea lõppema prügimäel
Erakond leiab, et üldise rohelise maailmavaate propageerimise valguses on odava ja kiiresti prügikasti jõudva valimisnänni ostmine ja jagamine märk kahepalgelisusest ja hoolimatusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele