• 08.06.21, 09:15

Aasta Turundustegu 2020: pakend, mis tegi revolutsiooni

Maks & Mooritsa innovaatiline, keskkonnasäästlik ja mugav hakklihapakend ületas nii tarbijate ootused kui ka ettevõtte enda seatud prognoosid, pälvides sellega ka Aasta Turundustegu 2020 ärisektori auhinna.
Aasta Turundustegu 2020: pakend, mis tegi revolutsiooni
Maks & Moorits on esimene Eesti lihabränd, mis tegi revolutsiooni toiduaine pakendamisel, vähendades pakendimaterjali 50% võrra, pakkudes samas tarbijale ka kasutusmugavust. Uus pakend püstitas 2020. aasta esimeses kvartalis absoluutse müügirekordi – ettevõte müüs üle 700 tonni hakkliha kvartalis, mida oli 74% rohkem kui aasta varem.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.21, 19:31
Selgusid Aasta Turundustegu 2020 võitjad
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele