Autor: Best Marketing • 8. juuni 2021

Aasta Turundustegu 2020: pakend, mis tegi revolutsiooni

Maks & Mooritsa innovaatiline, keskkonnasäästlik ja mugav hakklihapakend ületas nii tarbijate ootused kui ka ettevõtte enda seatud prognoosid, pälvides sellega ka Aasta Turundustegu 2020 ärisektori auhinna.

Maks & Moorits on esimene Eesti lihabränd, mis tegi revolutsiooni toiduaine pakendamisel, vähendades pakendimaterjali 50% võrra, pakkudes samas tarbijale ka kasutusmugavust. Uus pakend püstitas 2020. aasta esimeses kvartalis absoluutse müügirekordi – ettevõte müüs üle 700 tonni hakkliha kvartalis, mida oli 74% rohkem kui aasta varem.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700