Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad.
- Aasta Turundustegu 2020 finalistid Foto: Raul Mee
AASTA TURUNDUSTEGU 2020: ÄRIKATEGOORIA GRAND PRIX
Aasta Turundustegu 2020 ärikategooria Grand Prix' võitis Maks & Mooritsa kampaania "50% vähem pakendit - oleme koos säästlikumad"
AUTORID
Organisatsioon: Atria Eesti AS - turundusjuht Mirjam Endla, müügi‐ ja turundusdirektor / juhatuse liige Meelis Laande
Meediaagentuur: INTENSE GROWTH HUB ‐ Liis Oper, Egle Piirilaht
PR agentuur: BALTIC ID - Kaia Gil, Kaidi Reinart
Reklaamiagentuur: RAKETT ‐ Annela Pildre‐Grünberg ja Priit Isok
Filmiproduktsioon: CAVIAR ‐ Kaimar Kukk
Fotograaf: Tanel Meos
- Aasta Turundustegu Grand Prix võitja Atria Eesti Foto: Raul Mee
Žürii valis ärikategooria Grand Prix' võitja viie finalisti hulgast. Aasta Turundustegu 2020 finaali jõudsid: Maks & Mooritsa kampaania „50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad“, Maxima Eesti „Telefon on nüüd ostupult“, SEB Panga küberturvalisuse teavituskampaania, Soraineni COVID-19 äririskide juhtimise kampaania ja Tele2 ärikliendile suunatud tegevused 2020. aastal.
- Tallinna Tehnikaülikooli brändijuht Diana Aljas Foto: Raul Mee
AASTA TURUNDUSTEGU 2020: AVALIKU SEKTORI GRAND PRIX
Aasta Turundustegu 2020 avaliku sektori Grand Prix' võitis Tallinna Tehnikaülikooli 2020/2021. aasta uute tudengite värbamise kampaania.
AUTORID
Organisatsioon: TalTech - turunduse ja kommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme, brändijuht Diana Aljas
Reklaamiagentuur: loovagentuur Tank
Meediaagentuur: MindShare Eesti
Kodulehe arendaja: Mixd
Chatboti arendaja: Eduliiga
Podcastid: Accelerista
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!