Autor: Best Marketing • 24. mai 2021

Edukad brändid peavad sihtgrupiga dialooge

Kuigi sotsiaalmeedias läbilöömiseks puudub kindel võidustrateegia, on paljudel edukatel kampaaniatel sarnased lähenemisviisid. Facebooki esindaja Eestis tõi esile eelmise aasta edukaimate sotsiaalmeediakampaaniate viis põhilist ühisosa.
Foto: Veiko Tõkman

Httpool Eesti juhi Kerttu Talviku sõnul oskavad nad erinevaid reklaamikampaaniaid analüüsides enamasti ennustada, milliseid neist saadab edu ning milliseid mitte. Ta lisas, et kuigi loovkampaaniad on oma olemuselt unikaalsed ning puudub kindel võidustrateegia, on edukatel kampaaniatel mitmeid ühiseid jooni:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700