• 24.05.21, 11:21

Edukad brändid peavad sihtgrupiga dialooge

Kuigi sotsiaalmeedias läbilöömiseks puudub kindel võidustrateegia, on paljudel edukatel kampaaniatel sarnased lähenemisviisid. Facebooki esindaja Eestis tõi esile eelmise aasta edukaimate sotsiaalmeediakampaaniate viis põhilist ühisosa.
Edukad brändid peavad sihtgrupiga dialooge
  • Foto: Veiko Tõkman
Httpool Eesti juhi Kerttu Talviku sõnul oskavad nad erinevaid reklaamikampaaniaid analüüsides enamasti ennustada, milliseid neist saadab edu ning milliseid mitte. Ta lisas, et kuigi loovkampaaniad on oma olemuselt unikaalsed ning puudub kindel võidustrateegia, on edukatel kampaaniatel mitmeid ühiseid jooni:

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele