Kuigi sotsiaalmeedias läbilöömiseks puudub kindel võidustrateegia, on paljudel edukatel kampaaniatel sarnased lähenemisviisid. Facebooki esindaja Eestis tõi esile eelmise aasta edukaimate sotsiaalmeediakampaaniate viis põhilist ühisosa.
Autor: Veiko Tõkman
Httpool Eesti juhi Kerttu Talviku sõnul oskavad nad erinevaid reklaamikampaaniaid analüüsides enamasti ennustada, milliseid neist saadab edu ning milliseid mitte. Ta lisas, et kuigi loovkampaaniad on oma olemuselt unikaalsed ning puudub kindel võidustrateegia, on edukatel kampaaniatel mitmeid ühiseid jooni:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]