Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 21. mai 2021
Ainult tellijatele

Internetiturunduse ekspert: Facebook on reklaamikanalina alakasutatud

Milline on Facebooki tulevik – kas see on pigem hääbuv platvorm või on sellel kasutamata potentsiaali, mida võiks tulevikus rohkem ära kasutada? Nendele küsimustele vastab 20-aastase digiturunduse kogemusega ekspert Priit Kallas.
Turunduskonsultant Priit Kallas

Priit Kallase sõnul Facebooki 2,8 miljardi kasutajaga sotsiaalset inertsi naljalt ei murra, samuti ei ole näha, et pea triljon dollarit maksev platvorm kuhugi kaoks. „Ei tasu unustada, et Instagram on Facebook, Messenger on Facebook, WhatsApp on Facebook ning veel palju muid asju on Facebook. See, et mõned inimesed kasutavad aeg-ajalt muid platvorme, ei pane karavani seisma,“ rääkis ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700