Autor: Laura Reiter • 21. mai 2021

Internetiturunduse ekspert: Facebook on reklaamikanalina alakasutatud

Milline on Facebooki tulevik – kas see on pigem hääbuv platvorm või on sellel kasutamata potentsiaali, mida võiks tulevikus rohkem ära kasutada? Nendele küsimustele vastab 20-aastase digiturunduse kogemusega ekspert Priit Kallas.
Turunduskonsultant Priit Kallas

Priit Kallase sõnul Facebooki 2,8 miljardi kasutajaga sotsiaalset inertsi naljalt ei murra, samuti ei ole näha, et pea triljon dollarit maksev platvorm kuhugi kaoks. „Ei tasu unustada, et Instagram on Facebook, Messenger on Facebook, WhatsApp on Facebook ning veel palju muid asju on Facebook. See, et mõned inimesed kasutavad aeg-ajalt muid platvorme, ei pane karavani seisma,“ rääkis ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700