Internetiturunduse ekspert: Facebook on reklaamikanalina alakasutatud
Milline on Facebooki tulevik – kas see on pigem hääbuv platvorm või on sellel kasutamata potentsiaali, mida võiks tulevikus rohkem ära kasutada? Nendele küsimustele vastab 20-aastase digiturunduse kogemusega ekspert Priit Kallas.
Turunduskonsultant Priit Kallas
Priit Kallase sõnul Facebooki 2,8 miljardi kasutajaga sotsiaalset inertsi naljalt ei murra, samuti ei ole näha, et pea triljon dollarit maksev platvorm kuhugi kaoks. „Ei tasu unustada, et Instagram on Facebook, Messenger on Facebook, WhatsApp on Facebook ning veel palju muid asju on Facebook. See, et mõned inimesed kasutavad aeg-ajalt muid platvorme, ei pane karavani seisma,“ rääkis ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]