Autor: Laura Reiter • 21. mai 2021

Internetiturunduse ekspert: Facebook on reklaamikanalina alakasutatud

Milline on Facebooki tulevik – kas see on pigem hääbuv platvorm või on sellel kasutamata potentsiaali, mida võiks tulevikus rohkem ära kasutada? Nendele küsimustele vastab 20-aastase digiturunduse kogemusega ekspert Priit Kallas.

Turunduskonsultant Priit Kallas

Priit Kallase sõnul Facebooki 2,8 miljardi kasutajaga sotsiaalset inertsi naljalt ei murra, samuti ei ole näha, et pea triljon dollarit maksev platvorm kuhugi kaoks. „Ei tasu unustada, et Instagram on Facebook, Messenger on Facebook, WhatsApp on Facebook ning veel palju muid asju on Facebook. See, et mõned inimesed kasutavad aeg-ajalt muid platvorme, ei pane karavani seisma,“ rääkis ta.

Kallas lisas, et globaalselt on väikeettevõtjal kaks reklaamikanalit - Google ja Facebook. Vaadates lokaalsete portaalide tegevust, ei ole näha, et kahe suure domineerimine turunduses lähiajal lõppeks. „Kindlasti tulevad uued platvormid ja firmad ning vanad kaovad. Facebook ilmselt lähiaastatel ei kao ja oma tähtsust ei mineta. Eeldan, et ei tule nende tegevust piiravaid seadusi ja kohtuotsuseid.“

Kallase sõnul on Facebook reklaamikanalina pigem alakasutatud. Facebookil on võimalik teha ka palju arendusi, mis selle turundajatele veel tähtsamaks teevad. Turundaja peaks aga keskenduma sellele, et ta mõõdab Facebookist saadavat tulu.

"Me teeme Facebooki selleks, et pildis olla" ei ole Kallase sõnul sobiv lähenemine, kui turundaja seda rahas mõõta ei oska, ja lisas, et kui turundustegevus ei aita suurendada käivet, siis ei ole see mõistlik turundustegevus.

Priit Kallas räägib 15. juunil Sotsiaalmeedia konverentsil lähemalt, mida sotsiaalmeedia kanalite puhul analüüsida ja mille põhjal otsuseid teha.

Kui soovid rohkem infot ja inspiratsiooni, kuidas teised ettevõtted enda sotsiaalmeediat haldavad, milline on nende edulugu ning kuulda nippe ning nõuandeid, kuidas enda ettevõtte sotsiaalmeedia turundus efektiivsemaks muuta, siis tule osale Sotsiaalmeedia konverentsil 2021.

Toimumisaeg: 15. juuni 2021

Koht: Tallinna Teletorn

Vaata Sotsiaalmeedia konverentsi kohta lähemalt SIIT ja registreeru konverentsile juba täna SIIN. Soodushind kehtib 7. juunini 2021.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700