Milline on Facebooki tulevik – kas see on pigem hääbuv platvorm või on sellel kasutamata potentsiaali, mida võiks tulevikus rohkem ära kasutada? Nendele küsimustele vastab 20-aastase digiturunduse kogemusega ekspert Priit Kallas.
- Turunduskonsultant Priit Kallas
Priit Kallase sõnul Facebooki 2,8 miljardi kasutajaga sotsiaalset inertsi naljalt ei murra, samuti ei ole näha, et pea triljon dollarit maksev platvorm kuhugi kaoks. „Ei tasu unustada, et Instagram on Facebook, Messenger on Facebook, WhatsApp on Facebook ning veel palju muid asju on Facebook. See, et mõned inimesed kasutavad aeg-ajalt muid platvorme, ei pane karavani seisma,“ rääkis ta.
Kallas lisas, et globaalselt on väikeettevõtjal kaks reklaamikanalit - Google ja Facebook. Vaadates lokaalsete portaalide tegevust, ei ole näha, et kahe suure domineerimine turunduses lähiajal lõppeks. „Kindlasti tulevad uued platvormid ja firmad ning vanad kaovad. Facebook ilmselt lähiaastatel ei kao ja oma tähtsust ei mineta. Eeldan, et ei tule nende tegevust piiravaid seadusi ja kohtuotsuseid.“
Kallase sõnul on Facebook reklaamikanalina pigem alakasutatud. Facebookil on võimalik teha ka palju arendusi, mis selle turundajatele veel tähtsamaks teevad. Turundaja peaks aga keskenduma sellele, et ta mõõdab Facebookist saadavat tulu.
"Me teeme Facebooki selleks, et pildis olla" ei ole Kallase sõnul sobiv lähenemine, kui turundaja seda rahas mõõta ei oska, ja lisas, et kui turundustegevus ei aita suurendada käivet, siis ei ole see mõistlik turundustegevus.
Priit Kallas räägib 15. juunil Sotsiaalmeedia konverentsil lähemalt, mida sotsiaalmeedia kanalite puhul analüüsida ja mille põhjal otsuseid teha.
Kui soovid rohkem infot ja inspiratsiooni, kuidas teised ettevõtted enda sotsiaalmeediat haldavad, milline on nende edulugu ning kuulda nippe ning nõuandeid, kuidas enda ettevõtte sotsiaalmeedia turundus efektiivsemaks muuta, siis tule osale
Sotsiaalmeedia konverentsil 2021.Toimumisaeg: 15. juuni 2021
Koht: Tallinna Teletorn
Vaata Sotsiaalmeedia konverentsi kohta lähemalt
SIIT ja
registreeru konverentsile juba täna SIIN. Soodushind kehtib
7. juunini 2021.Seotud lood
Sotsiaalmeedia olulisus on teada igale turundajale, küll aga on see valdkond, mille potentsiaali ei osata veel täielikult enda ettevõtte heaks tööle panna. 15. juunil astuvad Tallinna Teletornis üles mitmed kogenud asjatundjad, kes tutvustavad, kuidas sotsiaalmeedia abil kampaaniatele efektiivsemalt hoogu anda.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.