Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 25. augustil, mil otse eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 16. august. Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd BalticBestile esitada 50% soodsamalt.
Balticbest on peamiselt Balti riikide agentuuridele mõeldud reklaamikonkurss, millel võivad osaleda ka teiste väikeriikide ettevõtted. Varasematel aastatel on Balticbestil auhindu võitnud lisaks Balti agentuuridele ka näiteks Gruusia, Horvaatia ja Malta agentuurid.
Balticbestil kulla võitnud tööd saadetakse korraldaja kulul edasi võistlema rahvusvahelisele reklaamikonkursile EPICA Awards. Varasemalt on mitmed Eesti tööd – näiteks Lilli Jahilo sotsiaalmeedia kampaania, Optimisti poolt Kalevile tehtud reklaamklipid ja Velveti poolt ERM-ile tehtud näituselahendused – EPICA-l auhindu võitnud.
Balticbestile tööde esitamine algab
1. juunil ja kestab kuni
16. augustini.
Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd esitada BalticBestile
50% soodustusega.BalticBesti žürii töö toimub otse eetris 25. augustil, mil võistlejad saavad žürii kommentaare oma tööle näha ja kuulda reaalajas.
Hoia end kursis Baltic Besti konkursiga
eng.bestmarketing.ee.
Seotud lood
Rahvusvahelistesse kettidesse kuuluvate Eesti loovagentuuride esindajad rääkisid, kas ja kuidas käib neil töö grupiüleselt ja kas hiljutine eriolukord on selles osas midagi muutnud.
Gruusiast pärit Eka Kipiani on rahvusvahelise loovuskonkursi BalticBest üks žüriiliikmetest, olles reklaamialal töötanud üle 15 aasta. JWT Metro on tema neljas agentuur, kus ta töötanud 10 aastat loovjuhina. Vestlesime Ekaga reklaamiteemadel läbi Gruusia prisma.
Kolm Baltikumi reklaamiguru ja eelmise aasta loovkonkursi BalticBesti võitjat rääkisid, et praegune aeg soosib üle võlli ideid ning reageerida tuleb kiiresti – pikka planeerimist brändid täna enam endale lubada ei saa.
Juba kaheksandat korda toimuva loovusfestivali BalticBest programm avaldatakse peagi, seniks aga pane kuupäev 25. august 2021 kindlasti kalendrisse kirja.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.