Webinaril räägib oma kogemusest amazoniettevõtja Mihkel Moosel sellest, kuidas ta oma ettevõtte rekord summaga investeerimisfondile maha müüs.
Tunnises intervjuus räägib äsja aprillis oma ettevõtte investeerimisfondile maha müünud ettevõtja Mihkel Moosel, kuidas tal õnnestus 5 aastaga üles ehitada Amazonis tegutsev e-kaubanduse ettevõte, mille eest oldi nõus mitmeid miljoneid dollareid maksma.
Intervjueerib amazoniettevõtja Egle Raadik.
Webinar toimub 12. mai kell 18.30 - 19.30. Registreeru SIIN.
Mihkel Moosel juhib ja jagab ise ka praktilisi nõuandeid
Amazoni Aastakonverentsil 12. juunil Tallinnas, Forum Cinemas. Kokku tulevad maailma suurimas e-kaubamajas tooteid müüvad ettevõtjad ja müügiga alustmise huvilised. Kui tahad teada, kas ka sinu ettevõtte toodetel on rahvusvahelise e-kaubanduse potentsiaal ning kuulda elulisi kogemuslugusid, siis osta soodushinnaga pilet juba täna.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.