Advokaadibüroo Hedman Partners isikuandmete kaitse ekspert Andres Ojaver hoiatas, et uus sotsiaalvõrgustik Clubhouse peidab endas privaatsusohte selle kasutajatele ning neile, kes ise selle kasutajad ei ole.
Uus kutsetepõhine sotsiaalvõrgustik Clubhouse on häälepõhine sotsiaalmeediarakendus, kus liitujad saavad koguneda virtuaalruumides, et kuulata teiste kasutajate vestlusi huvipakkuvatel teemadel ning ka ise sõna sekka öelda. Vestlusteemade ring on lai ning vestelda saab nii ettevõtlusest, spordist, kirjandusest, pidada palvusi, arutada investeerimistarkusi jne. Maailmas hakkas Clubhouse´i populaarsus järsult kasvama siis, kui tuntud ettevõtja Elon Musk ilmus sinna vestlema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.