• 25.02.21, 12:55

Ettevaatust! Sotsiaalmeedia uus tulija seab ohtu Sinu privaatsuse

Advokaadibüroo Hedman Partners isikuandmete kaitse ekspert Andres Ojaver hoiatas, et uus sotsiaalvõrgustik Clubhouse peidab endas privaatsusohte selle kasutajatele ning neile, kes ise selle kasutajad ei ole.
Ettevaatust! Sotsiaalmeedia uus tulija seab ohtu Sinu privaatsuse
Uus kutsetepõhine sotsiaalvõrgustik Clubhouse on häälepõhine sotsiaalmeediarakendus, kus liitujad saavad koguneda virtuaalruumides, et kuulata teiste kasutajate vestlusi huvipakkuvatel teemadel ning ka ise sõna sekka öelda. Vestlusteemade ring on lai ning vestelda saab nii ettevõtlusest, spordist, kirjandusest, pidada palvusi, arutada investeerimistarkusi jne. Maailmas hakkas Clubhouse´i populaarsus järsult kasvama siis, kui tuntud ettevõtja Elon Musk ilmus sinna vestlema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele