2021. aasta sisuturunduse trendidest rääkis Rootsi juhtiva sisuturundusagentuuri globaalne brändijuht Björn Owen Glad, kes esineb ka digiturunduse konverentsil Best Internet 2020.
- Best Internet 2020 esineja Björn Owen Glad räägib käitumisteaduse rakendamisest turunduses.
Björn Owen Glad esineb digiturunduse konverentsil
Best Internet 2020 ning kõneleb, kuidas mõjutada inimeste käitumist, et nad veebist rohkem ostaksid.
Tutvuge programmiga ja registreeruge siin!Millised on sisuturunduse trendid? Mis on 2021. aastal oluline?
Sisuturundus on viimastel aastatel palju arenenud. Enamik kaubamärke ei näe seda teistest tegevustest eraldiseisvana ja paljud brändid kasutavad "sisu ennekõike" lähenemist. See tähendab, et brändilugu on strateegia keskmes ja mõjutab kõiki algatusi, sealhulgas SEO strateegiat, reklaami, müügilehtrit, PR-i, sisu ... kõike
2021. aastal on turundajate jaoks kõige olulisem väärtustada kliendikogemust, luues sõnumeid, platvorme ja infrastruktuuri, mis lisavad rõõmu, teadmisi või kuuluvustunnet.
Oled spetsialiseerunud käitumisteaduse rakendamisele turunduses - palun selgita võimalikult lihtsalt, mida see täpselt tähendab?
Andmepõhises maailmas taandatakse inimese käitumine sageli arvudeks arvutustabelites ja armatuurlaudadel. Kuid inimeste käitumise tõeliseks mõistmiseks ja muutmiseks peavad turundajad tänapäeval mõistma käitumisteaduse aluspõhimõtteid. On universaalseid põhimõtteid, mis selgitavad inimeste käitumist irratsionaalselt, ja kui neist aru saate, saate inimestele parimate otsuste langetamist lihtsustada.
Käitumisteadus on võimas tööriist ja on oluline kasutada seda eetiliselt. See ei ole mõeldud kiire konversiooni jaoks või oma kliendi lollitamiseks - see on viis rõõmustada ja aidata.
Millise töö või kampaania üle 2020. aastal enim uhkust tunned?
Naeratan alati, kui näen, kuidas kaubamärgid kasutavad tugevate lugude loomiseks reaalsust. Üks selline näide on Burger Kingi "Hallitanud Whopper". See on julge, nutikas ja ilus.
Meie enda agentuuri töödest olen väga uhke selle üle, mida oleme teinud ehitusfirma Skanska jaoks. Rõhutamaks töökoha turvalisuse olulisust, kasutasime käitumispõhist disaini ja suurepärast sisuturundust.
Best Internet 2020 toimub 18. ja 19. novembril ning selle aasta konverentsil keskendutakse turunduse ja müügi integreerimisele. NB! Kuni 10. novembrini on müügil
soodushinnaga piletid.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele