Eesmärgiks oli kokku koguda Eesti juhtide arusaamad persoonibrändi olemusest, selle teadlikkusest ja sellest kuidas juhid loovad läbi persoonibrändi väärtust ettevõttele ning meeskonnale.
Septembris viidi läbi Eestis esmakordselt suuremahuline juhtide persoonibrändi uuring. Fotol uuringu läbiviija Signe Ventsel
Juhtide ja meeskondade arengupartner ning uuringu korraldaja Signe Ventsel sõnas, et uuringut inspireeris läbi viima paljude juhtide arvamus, et persoonibrändiga tegelemine on pigem teisejärguline: „Rääkides meeskonnakoolitustel persoonibrändi vajalikkusest, kuuleb alati palju erinevaid vabandusi, miks seda pole aega teha, miks see ikka pole oluline ja kas see ikka aitab konkurentsieelist luua. Uuringu tulemused kinnitavad aga fakti, et paljud juhid peavad seda väga oluliseks, lihtsalt on erinevus juhtide teadmiste ja tegutsemiste vahel.“