• 20.05.20, 12:16

Brändisaadikud kui kasutamata võimalus siseturismi turundustegevustes

Arengupartner Signe Ventsel kutsub Eestimaa turismitalusid ja objekte rakendama brändisaadikute ideestikku, et hoogu anda siseturimile.
SIgne Ventsel
  • SIgne Ventsel Foto: erakogu
Nüüd, kus kodune karantiin on lõppenud ja viiruse levik on välismaale reisimisele mõneks ajaks piirangud pannud, on taas fookuses siseturism. Eestimaal on palju ilusat ja ägedat, kuid kuidas see kõik üles leida? Kuidas jõuda selleni, mida ma tegelikult vajan ja otsin? Otsuseid hakkan langetama selle põhjal, kus keegi sõpradest käinud on, mida keegi sotsiaalmeedias läbi hashtag'i jaganud on või kuidas mõni maakond/turismitalu paremini oma lugu oskab rääkida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele