Autor: Signe Ventsel • 20. mai 2020
Ainult tellijatele

Brändisaadikud kui kasutamata võimalus siseturismi turundustegevustes

Arengupartner Signe Ventsel kutsub Eestimaa turismitalusid ja objekte rakendama brändisaadikute ideestikku, et hoogu anda siseturimile.

SIgne Ventsel
Autor: erakogu

Nüüd, kus kodune karantiin on lõppenud ja viiruse levik on välismaale reisimisele mõneks ajaks piirangud pannud, on taas fookuses siseturism. Eestimaal on palju ilusat ja ägedat, kuid kuidas see kõik üles leida? Kuidas jõuda selleni, mida ma tegelikult vajan ja otsin? Otsuseid hakkan langetama selle põhjal, kus keegi sõpradest käinud on, mida keegi sotsiaalmeedias läbi hashtag'i jaganud on või kuidas mõni maakond/turismitalu paremini oma lugu oskab rääkida.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700