• 02.09.20, 16:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algas kampaania "Septembris ei joo"

Kampaania järeluuringu andmetel liitus mullu alkoholivaba septembriga ligi 31 700 inimest, sel aastal oodatakse veelgi aktiivsemat osavõttu.
Tervise Arengu Instituut kutsub alkoholist puhkama.
  • Tervise Arengu Instituut kutsub alkoholist puhkama.
Kui möödunud aastal oli tunnuslauseks "Võta alkoholist puhkust!", siis tänavuse alkoholivaba kuu tunnuslause on „Tule puhka alkoholist!“. Miks on aga nii, et kampaania tunnuslause igal aastal muutub?

Seotud lood

Uudised
  • 25.09.19, 07:00
Nädala kampaania: võta alkoholist puhkust
Tervise Arengu Instituudi (TAI) kampaania „Võta alkoholist puhkust! Septembris ei joo 2019" kutsub inimesi käesoleva kuu vältel alkoholivaba elu proovima. Kommenteerisid Helen Noormets Tervise Arengu Instituudist ning Jaana Kukk agentuurist Pooltoon.
Uudised
  • 01.09.17, 09:01
Zavod BBDO: Agentuurid, ärme septembris joo!
Karl-Erik Taukar ja Kristel Aaslaid kutsuvad üles septembris mitte alkoholi jooma. Kampaania “septembris ei joo” apelleerib kambavaimule ja panustab ka sellele, et sõnumi levitajaks on inimesed ise. Idee autorid agentuurist Zavod BBDO lubavad ka ise terve kuu alkovabalt veeta ning kutsuvad endaga liituma ka teisi agentuure.
Uudised
  • 11.05.20, 13:44
Täna algas vastutustundliku alkoholitarbimise kampaania viies laine
Mais teeb Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit (ATML) taas kampaaniat „Kui võtad, võta vett vahele“. Tänaseks korraldab ATML juba viiendat kampaanialainet, millest rääkis lähemalt liidu tegevjuht Triin Kutberg.
Uudised
  • 02.10.19, 18:16
Fotografiskas tarbitakse targalt
Fotografiska, Parrot MiniBar, Erinevate Tubade Klubi ning mitmed teised meelelahutusasutused kutsuvad koos Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liiduga (ATML) taotlema märgist „Siin tarbitakse targalt“.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele