Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 1. september 2017
Ainult tellijatele

Zavod BBDO: Agentuurid, ärme septembris joo!

Karl-Erik Taukar ja Kristel Aaslaid kutsuvad üles septembris mitte alkoholi jooma. Kampaania “septembris ei joo” apelleerib kambavaimule ja panustab ka sellele, et sõnumi levitajaks on inimesed ise. Idee autorid agentuurist Zavod BBDO lubavad ka ise terve kuu alkovabalt veeta ning kutsuvad endaga liituma ka teisi agentuure.

Veidi kampaania tuumideest Kampaania projektijuht Carina Kukk sõnab, et meeskondade idee on tekitada võistlusmoment ehk näha, millise tiimiga liitub rohkem inimesi ja kummas tiimis saab väljakutsega rohkem inimesi hakkama. Nagu meie kampaania reklaamnäod on öelnud, tekitavad tiimid ka neis endis hasarti ja seeläbi kutsuvad nad ka ise rohkem oma sõpru ja tuttavaid kampaaniaga liituma.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700