Best Marketing • 2 oktoober 2019

Fotografiskas tarbitakse targalt

Fotografiska, Parrot MiniBar, Erinevate Tubade Klubi ning mitmed teised meelelahutusasutused kutsuvad koos Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liiduga (ATML) taotlema märgist „Siin tarbitakse targalt“.

Märgise jagamine on seotud novembris algava kampaaniaga „Kui võtad, võta vett vahele“ ja seda saavad taotleda kõik kohvikud, restoranid, lokaalid ning teised meelelahutusasutused, kes alkoholi kõrvale pakuvad tasuta vett, et juurutada vastutustundlikku tarbimist.

Kampaanias on varasemalt kaasa löönud enam kui 100 meelelahutusasutust, kus alkohoolse joogiga serveeriti klientidele tasuta joogivett. Selle tarbeks jagab ATML baaridele ka tasuta veekanne. Lisaks saavad kohvikud, restoranid, baarid ja teised meelelahutusasutused märgise “Siin tarbitakse targalt”, mille abil kliendid neid ära tunnevad.

Alkoholi serveerivatel asutustel on võimalik täita oma taotlus märgise saamiseks siin.

Foto: Kevin Amon

„Kui võtad, võta vett vahele“ on kampaania, mille eesmärgiks on tuua eestlaste alkoholi tarbimiskultuuri rohkem vastutustundlikkust. „Eesti Konjunktuuriinstituudi uuringud on näidanud, et kuigi viimasel kümnendil on eestlaste alkoholi tarbimine kolmandiku võrra vähenenud, on binge drinking ehk alkoholitarbimine purjutamise eesmärgil endiselt probleemiks. Eriti aktsiiside langetamise aastal on oluline anda oma panus vastutustundliku tarbimiskultuuri arendamisesse. Sellel samal põhjusel kutsume ka meelelahutusasutusi märgist taotlema ja ühiselt vastutustundlikusse tarbimisse panustama,“ avaldas Liidu tegevjuht Triin Kutberg, kes kinnitas, et eesmärk pole alkoholi tarbimist propageerida, vaid suunata neid, kes seda juba teevad, tarbima vastutustundlikult.

„Vastutustundliku tarbimise juurutamine on meie jaoks oluline missioon. Samuti on meil väga heameel, et tänu märgisele on meil võimalik näidata ka Fotografiska kohviku, baari ja restorani külastajatele, et seisame targa tarbimise eest ning seetõttu julgustame ka teisi asutusi märgist taotlema ning oma külastajaid selles osas teadlikuks tegema,“ sõnab Fotografiska restorani juhataja Marika Tikas.

Märgist saab taotleda alates 19. septembrist ning tänaseks on seda teinud juba üle 40 meelelahutusasutuse. Mainitud nimedele lisaks on nende seas äsja avatud käsitöödžinni vabrik Junimperium, Kohvik August, Tops, Time to Wine Bar & Shop, Uba ja Humal ning paljud teised.

Tänaseks on ATML teinud kolm kampaanialainet, kaasates Eesti Baarmenide Assotsiatsiooni ning Eesti Sommeljeede Assotsiatsiooni. Olulise panuse kampaaniasõnumi levimisse on andnud ka Eesti juhtivad jaeketid – Prisma, Maxima, Aldar, Selver ja COOP.

Eesti Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liitu, mis esindab suuremaid alkoholitootjaid ja -maaletoojaid Eestis, kuuluvad Altia, Liviko, Pernod Ricard, Prike, Remedia, Tridens, Amber Distribution, Coca Cola HBC, Estonian Spirit, Avallone, Balmerk, Brown-Forman ja MOE.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700