Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Priit Kallas: Turundades peab aru saama, et inimesed ei osta ratsionaalsetele argumentidele tuginedes
"Meil on turundusest oma nägemus ja see pole päris selline, nagu turundusõpingutes kirjas. Mul on tekkinud aastatega omad kiiksud ja näib, et need töötavad," rääkis saunade tootmisega tegeleva Creative Woodworksi omanik Priit Kallas.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?