• 19.06.20, 16:35

Priit Kallas: Turundades peab aru saama, et inimesed ei osta ratsionaalsetele argumentidele tuginedes

"Meil on turundusest oma nägemus ja see pole päris selline, nagu turundusõpingutes kirjas. Mul on tekkinud aastatega omad kiiksud ja näib, et need töötavad," rääkis saunade tootmisega tegeleva Creative Woodworksi omanik Priit Kallas.
Creative Woodworks OÜ omanik ja turundusjuht Priit Kallas
  • Creative Woodworks OÜ omanik ja turundusjuht Priit Kallas Foto: Kalle Veesaar
Te olete Eestis peamiselt saunatootjana tuntud, kuid viimased paar aastat olete keskendunud väikemaja tootmisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele